hoe moet de maxicosi op de kinderwagen stel

hallo

ik snap er niks meer van

ik wou ff de maxicosi op de kinderwagen zetten dus heb de adapter op de maxicosi gedaan maar ik zie niet hoe die aan de kinderwagen moet we snappen het allebei nie

ik heb een x adventure wagen met een cabriofix maxicosi maar hoe die erop moet ik snap het egt nie en de wagen heb ik ergens anders in nederland gekocht maar op internet ook totaal geen plaatjes hoe die erop moet en in het boekje staat tie ook niet grrrr erg man weet iemand dit??? of heeft een site waar het uitgebreid opstaat nou ik hoop het doei jay_jm

Hoi

Ik weet niet of ik je kan helpen.
Wij hebben namelijk een andere kinderewagen.
Ze hebben ons in de winkel ook voorgedaan hoe het moest.
We hebben de quinny speedi, en wij hoeven alleen de reiswieg eraf te halen en de maxicosi past er dan gewoon op, het werk bij ons hetzelfde als de reiswieg erop bevestigen.
Ik hoop dat je er snel uitkomt. Succes ermee

Groetjes Carol 31wkn2dgn

Je moet idd de adapter op de wagen zeten, volgens de gebruiksaanwijzing. Als je er niet uitkomt, zou ik info vragen bij de winkel waar je hem hebt gekocht.
Succes ermee!
Patricia

hai,

Ik heb de quinny freestyle, dus weet niet of ie van jou hetzelfde werkt.
Bij mij gaat het als volgt:
Op het onderstel zitten aan beide kanten 2 zwarte klosjes.
Als je de veiligheidklepjes eraf schuift komen er gleuven te voorschijn...
Daar schuif je je adaptors op en zo zit ie vast..
Dan pak je je maxi cosi, (ik heb ook de cabrio) en die schuif je er zo op..
ff klikken en klaar is kees...

Als je later je wagen ombouwt tot buggy moet je de veiligheidsklepjes er weer op schuiven..

succes, hoop dat het je lukt..

Weet je wel zeker of op jou onderstel een maxi cosi past???

groetjes simone

hoi

ja ik weet zeker dat tie erop past heb de winkel al gebeld en weet waar die erop moet alleen het probleem is op de plek waar die hoort dat tie nie past om dat er 2 schoefjes zitten waardoor die niet sluit het is egt een kwestie van milimeter werk maar als ik door douw ben ik bang dat tie afbreekt hij past gewoon egt nie en er zat geen beschrijving bij ik heb de winkel opgebelt want in heb em in de andere kant van nederland gekocht dus ja ga nie ff langs maar ze sturen me een beschrijving dus ff af w8 grrr wat irri zeg gr jay_jm

Terug
Bovenaan