Hoe moet ik borstvoeding en flesvoeding combineren?

<p>Hallo, </p><p>Ik ben de laatste dagen erg aan het twijfelen om borstvoeding met flesvoeding te combineren. Ik ben erg toe aan een dagje voor mezelf. </p><p>Ik geef nu 3x op een dag borstvoeding en wil de voeding overdag vervangen door een flesvoeding, maar ik weet niet welke melk ik moet halen en hoeveel ik haar moet geven.</p><p>Okk twijfel ik nog een beetje. Doe ik haar niks te kort? Kan ik het ook alleen in het weekend toepassen? </p><p>Ik heeft nu bijna 9 maanden uitsluitend borstvoeding en ik geniet echt heel erg van ons momentje. Ik ben van plan om 1 jaar borstvoeding te geven em daarna stop ik. Moet ik het die 3 maanden nog even doorbijten of zal ik 1 voeding laten vallen? </p>

Tja dat is helemaal aan jezelf. Je zou het vervangen van 1 voeding vast in kunnen zetten als afbouwen? Heb je nog voorraad in de vriezer? Dan zou je daar mee kunnen beginnen, hoef je nog geen kv te geven. Op zich staat bij elk merk kunstvoeding op de achterkant wel hoe veel ml past bij welke leeftijd en hoeveel schepjes dat dan zijn.. succes! 

Terug
Bovenaan