Hoe moet ik nou ooit zwanger worden als ik niet kan klussen??????

A

Anoniem

Guest
Poeh hee!!
Heb een bijzonder gefrustreerde man in huis zeg!!
Hij kan nog niet met me vrijen, en ik word gek van hem.
Bovendien moet ik as donderdag ongesteld worde, dus dan komt er
nog een week bij!!

Zo wordt het natuurlijk nooit wat!!
Maar goed, eigenlijk ben ik op zoek naar meiden die ervaring hebben
met een besneden man.........
Ik zou hem zo graag iets positiefs vertellen..(want hij is wel lief hoor...)

Dikke knuffels Annet

waarom is je hubbie besneden? Lijkt me vrij pijnlijk op latere leeftijd.
De mijne is toen hij klein was besneden (gewoon in Nw. Zeeland) en ik moet je bekennen ik vind het erg mooi. Heb je er wat aan

Nog even volhouden.

Hoi Annet

Balen zeg. Misschien is het toch nog een beetje te snel na de operatie van je man. En lukt het niet omdat hij zich nog niet helemaal happy voelt met z'n nieuwe lid. Het is zeker balen dat je volgende week ongi moet worden maar ik denk echt dat jullie het even tijd moeten geven.
Je ei heb je al gehad toch? dus daar hoef je het nu ook niet voor te doen.
Ik weet dat het frustrerend is dat je niet kunt vrijen als je het zou willen maar er zijn ergere dingen.

Mijn vriend is op zijn 7de gedeeltelijk besneden dus ik heb geen ervaring met een operatie aan z'n lid. Ik hoop dat iemand anders je hier meer over kan vertellen.

Heel veel succes,  het komt  zeker weer goed!!!

liefs Anke

Hoi meiden

Het is helaas niet eens zo dat IK graag wil. HIj wil het zelf zo graag.
Alleen meneer beneden doet niet precies wat hij wil. Hij krijgt een erectie die zomaar ineens ook weer weg kan gaan. We proberen het nu al een dag of 4a5 (mag ook van de uroloog) en hij wil zo graag, maar het lukt steeds net niet helemaal.

Maar goed, misschien zijn er nog mensen die wel echt ervaring hebben.....
Bedankt in ieder geval.

Liefs Annet

Hallo meiden

De vriend van mijn beste vriendin had uit xzijn vorige relatie al 2 kinderen, en had zich daarna ook besneden.

Toen hij bij mijn vriendin kwam en ze een paar jaar en relatie hadden kwam haar kinder wens te spraken. Hij wilde eigelijk niet meer, maar zei dolgraag.
Naar lang praaten heeft hij toch zijn besnijding ongedaan laten maken.

Het heeft lang geduurt voor hij ook weer met haar naar bed wilde. Het probleem was bij hem dat hij onzeker was over het feit of alles nu wel weer werkte. Hij dacht omdat ik me heb besneden werken misschien mijn zaadcellen niet.
Van deze ontzekerheid kan je behoorlijk gek worden en gaan twijvelen aan je zelf.

Mijn vriendin vertelde hem steeds hoeveel ze van hem hielt en dat ze niet persee gelijk hoeft zwanger te zijn en dat als het niet in keer lukte ze er zeker geen probleem van zou maken. Hij kreeg door dat ze hem alle tijd van de werled gaf.

Maar diep in haar hart deed ze dat niet enhoopte ze elke dag weer op een vrij partij met hem. Ze was het toch zat en besloot een pakje te kopen bij zo`n sexshop.
Nou dat heeft gewerkt gelijk raak was het niet maar naar 6 maanden waren ze toch zwanger.

Probeer de ontzekerheid bij jou vriend/man weg te halen en als je het wachten ook zat bent koop dan ook een leuk pakje en verleid hem mannen zijn dol  om verleid te worden.

Succes Groetjes Annisa

Uhmmm...Volgens mij gaat het hier om iets heel iets anders...???

hoi meid,

mijn kerel moet donderdag naar de uroloog!!   bij de sex is zijn voorhuid een keer ingescheurd en daar door kan hij minder ver naar achteren, dat is voor mijn man geen pretje maar voor mij ook niet, we vrijen nu heel voorzichtig maar hij durft zich niet te laten gaan, en komt dus niet klaar!   wij zijn al 9 maand bezig en ik baal hier wel van! ik weet dat we er niets aan kunnen doen, maar toch, je wilt zo graag!!!

liefs Tamara

Hoi meiden...

Ik geloof inderdaad niet dat die besnijdenis hetzelfde is als dioe van mijn man. Want het heeft niks met vruchtbaar zijn te maken.

Inderdaad gaat het wel over dat beruchte voorhuidje.
Ik weet inderdaad ook dat het een soort van psychisch probleem is. Als we willen vrijen denkt mijn man alleen maar: O god, als ik hem maar omjoog kan houden....Of: O, als ik maar een orgasme kan krijgen...
Dit zorgt er natuurlijk absoluut voor dat het nkiet lukt... Maar hoe ik hem zover moet krijgen dat hij het loslaat...... Ik heb het idee dat het nog wel even gaat duren.....

Nou ja, ik blijf hopen op jullie ervaringen.....
Enne ehh Roosje was het toch?? Als je vragen hebt over die besnijdenis......je roept maar! Bij ons zit het er al op, dus je kan alles vragen....

Liefs Annet

Terug
Bovenaan