Hoe moet ik nou zwanger worden ;) ???

A

Anoniem

Guest
Nou de duivels zijn gearriveerd, jammer genoeg pas na 36 (!) dagen deze week. Ben eigenlijk wel blij dat ze er zijn, dan weet ik weer waar ik aan toe ben.

Volgende NOD ligt eind februari en jullie raden het al.... manlief is tijdens de vruchtbare dagen voor de verandering weer eens niet thuis - zucht!

Wordt er nu wel een beetje moedeloos van.
Behalve dat het moeilijk mikken is wegens die onregelmatige cycli, is hij van de 6 rondes er welgeteld ééntje thuis geweest!

Nou ja, in elk geval heel veel succes aan alle wachtende meiden toegewenst! En veel liefs!

Ja, dat is inderdaad om moedeloos van te worden.
Tijd voor een paar weekjes vakantie zou ik zeggen.
En ik weet natuurlijk niet welk werk hij doet,maar misschien kan je een keer mee al shij weg moet voor zijn werk.
Lastig hoor! sterkte.

Oooh Ilse, wat lastig zeg! Tja....daar heb ik ook geen oplossing voor maar misschien een weekje weg (op vakantie) plannen tijdens je vruchtbare dagen zodat jullie toch wat meer kans creeren op een zwangerschap want zo wordt het wel heek moeilijk....en die onregelmatige cyclus helpt ook niet :-(

Ik wou dat ik het antwoord voor je had meid!
Sterkte! Lieve knuff Lynn.

Tja.... Heb er ook geen oplossing voor... Misschien je vriend een keer verrassen als hij voor z'n werk weg is door 'even' langs te komen?

Als er echt geen oplossing voor is, misschien toch even langs de huisarts. Wellicht dat hij wat kan geven voor een regelmatige(re) menstruatie? Geen idee of dat zo werkt, maar zo schiet het ook niet op.

Succes!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan