hoe moet ik nu rekenen?

A

Anoniem

Guest
Meiden, ik zit te twijfelen of ik nu wel goed reken, ik moest 20 januari ongi worden, maar werd het pas de 25ste, voor 1,5 dag dus( lees topic toch zwanger ? ) nu moet ik neem ik aan gewoon uit gaan van een 28 dagen cclus maar moet ik dan rekenen vanaf de 20ste of de 25ste??

Vanaf de 20ste gerekend moet ik dan nu as vrijdag ongi worden, anders pas volgende week de 21ste.
Kunnen jullie mij helpen?
IK ging dus met die zaterdag meegerekend na zes dagen van mijn eigenlijke ongi licht vloeien, innesteling? dat is toch normaal ongveer zoveel dagen na je nod?

Bedankt weer.
Ps vanmorgen net niet overgegeven, was erg misselijk.
En die nare smaak in mijn mond is ook nog niet weg, word er echt gek van.
LIefs een onzekere kyrabella

Ow hier ben je ook, ik heb ook nog op mijn topic op je gereageerd, maar over deze vraag; je moet rekenen vanaf de 25 ste!

Ik ben zelf heel onregelmatig en weet dus nooit precies wanneer mijn eisprong is of wanneer mijn NOD dat verschilt per keer, maar ik weet wel dat je altijd vanaf de dag dat je daadwerkelijk ongi werd moet rekenen.
groejes

Hoi,

Ik hoop heel erg voor je dat je zwanger bent. Ik ben zelf nu 8 weken zwanger en ik had het ook erg koud in het begin. Wij hebben ook een verwarmd waterbed en ik lag ook gewoon te rillen in bed terwijl mijn man hem voor mij al iets warmer had gezet.
Het kan best zijn dat die 1,5 dag niet je ongi is geweest, er zijn veel vrouwen die ook nog gewoon bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap. Het klinkt wel of je zwanger bent maar ik zou nog gewoon een test doen. Ik hoop dat het echt zo mag zijn.

Veel liefs Cares.

Terug
Bovenaan