hoe moet ik nu rekenen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

daar ben ik weer even lastig he
hoe moet ik nu gaan rekenen ik heb 23mei mn laatste pil in genomen
maar hoe bereken ik dan eigenlijk wanneer het het beste moment enzo is

wie kan me helpen

Hoihoi,

Volgensmij is het verstandig om eerst 1 of 2 keer ongesteld te worden als je pilloos bent. Daarna om de dag vrijen, als je in je vruchtbaarste dagen zit natuurlijk.

Verder weet ik het ook niet, is voor mij ook allemaal nieuw haha!

Succes ermee!
Liefs, Maaike.

Zodat je kunt ontpillen.
Je kunt dan ook een beetje uitgaan van je cyclus, want als je nu direct begint(met zwanger worden)  weet je niet wanneer je ongi moet worden, en als je bijvoorbeeld zwanger bent en je weet niet wanneer je ongi was, dan kan het zijn dat je niet weet hoelang je zwanger bent!
Dat is mij verteld in iedergeval!

Liefs, Maaike

volgens mij maakt dat niet uit hoor
als ik maar zwanger ben haha
nee er is mij weer verteld dat dat juist niet uit maakt maar goed ik ga gewoon meteen aan de slag:p
maar ben je vorige week gewoon ongi geweest?

Ja direct na het stoppen van mijn pil. Nu moet ik voor de eerste keer echt ongi worden na het pilloos zijn.
En jij?

Ik weet ook niet wat nou echt het beste is, inderdaad wat je zegt, de een roept dit en de ander weer het tegenover gestelde. Gewoon lekker doen wat jou het beste lijkt!

wanneer je gestopt bent met de pil, moet eerst je cyclus wee rop gang komen.
bij mij heeft dat 2 rondes geduurt.
de derde ronde was een erg lange ronde (36 dagen)
vanaf toen ben ik mijn afscheiding in de gaten gaan houden.
Romd de eisprong heb   je namelijk meer last van afscheiding (is alles wat vochtiger)

wanneer je dus last hebt van meer afscheiding, dan ben je vruchtbaar (ik iig wel!)
je hoeft dus echt niet iedere dag of om de dag te vrijen.. dat hebben wij ook niet gedaan.
alleen op het goede moment vrijen! dat is belangrijk!

groetjes en succes!
Carina

Terug
Bovenaan