Hoe moet ik nu VERDER!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Eindelijk kan ik weer fatsoenlijk op deze site komen!! Hoi, ik ben Linda en ben nieuw hier!! Ik volg jullie eigenlijk al sinds februari 2004 (want toen met ik gestopt met de pil ) en heb heeeel af en toe mijn stem eens laten horen!!! Voor degene die er net achter zijn dat ze zwanger zijn....van harte hoor meiden!! Het volgende is er met mij aan de hand :
Ik ben dus bezig met ronde 8 maar eigenlijk ook weer niet want ik ben 21 juli voor het laatst ongesteld geworden en ben sindsdien nog steeds niet ongesteld. Sinds ik gestopt ben met de pil, ben ik tot nu ( 21juli ) toe nog steeds iedere maand ongesteld geworden ( wel heel onregelmatig ).
Ik ben zeg maar ongeveer 4 WEKEN over tijd. Heb de nodige testjes gedaan maar helaas waren die allemaal negatief!! Tot vorige week vrijdag want toen dacht ik echt dat ik ongesteld werd, buikkrampen, pijn in mijn buik en de aankondiging met een klein beetje oudbruin bloed in m'n urine. Eindelijk, dacht ik!! Maar tot nu toe heb ik iedere keer als ik moet plassen van die bruin-rode klodders (hoe moet ik het anders omschrijven) in m'n urine zitten... meer niet!!
Sinds gister heb ik onwijze kramp in mijn buik en pijn in mijn rug maar die duivels komen maar niet alleen die rare "klodders". Ik weet het nu allemaal niet meer hoor, heeft een van jullie hier ook ervaring mee gehad??
Moet ik gewoon de dokter bellen?? Wat moet ik doen want ik begin het een beetje eng te vinden wat er met m'n lichaam gebeurd ( niet veel dus ).
Volgens mij gaat het niet goed daar vanbinnen!!! Help me please!!!
groetjes,
Linda

hoi linda!
welkom hier!

ik vind het raar dat jij bloed (oud/nieuw) bij je urine hebt! misschien vertel je het ons verkeerd, maar als je ongi bent komt het niet met je urine mee, maar dat weet je zelf ook vast wel!!?? toch?

als je het niet vertrouwd is het inderdaad verstandig naar een ha (huisarts) te gaan. hij/zij kan je misschien verder helpen of kijken waar het aan zou kunnen liggen. ik denk niet dat iemand hier je daar mee verder kan helpen om er voor te zorgen dat je het niet meer eng vind.

ik hoop dat het snel allemaal weer goed gaat daar binnen bij je want dan kan je lekker weer vol goede moed naar de volgende ronde!
ik denk ook dat je geen testen meer moet verspillen hier aan, want dat is zonde van het geld. je weet nu na de diverse testjes zoals je zegt dat je niet zwanger bent.....dus of naar de ha, of afwachten tot je ongi doorzet!

succes met je keuzes en hopelijk ben je snel zwanger!
xx kimpansee

Bedankt hoor, ja het staat inderdaad een beetje vaag uitgelegd maar je begrijpt het verhaal in ieder geval goed!! Nou....als jullie het ook niet weten dan ga ik maar naar de ha!!
In ieder geval bedankt voor je reactie!!

Groetjes,
Linda

Hoi,

Ik kan je ook niet echt verder helpen alleen heb ik ongeveer hetzelfde. Ik ben het rond 13 juli voor het laatst geweest. Ik heb thuis al 4 testen gedaan en bij de huisarts een test. Mijn arts zei dat als ik het na 8 weken na de laatste menstruatie nog niet geworden ben, dan even terug moet komen. Ik ben vandaag teruggeweest omdat ik al de tiende week in ben gegaan. Voor de zekerheid weer test gedaan. Helaas niets. Zij heeft mij nu doorgestuurd naar het ziekenhuis om daar een echo te laten maken want misschien zit er een cyste of iets dergelijks. Ik heb ook constant het gevoel dat ik ongi moet worden maar ik heb nog helemaal geen bloed gezien.
Ik zou als ik jou was gewoon even naar de huisarts gaan. Zekerheid voor alles toch?
Succes

He Linda,

Ik ben een beetje ongerust als ik dat allemaal lees voor jou. Ik zou in ieder geval zeker as soon as possible naar de huisarts gaan, zeker als het echt pijn begint te doen... Mijn zus heeft dit ook allemaal gehad, en bleek dat zij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had, en dan kan je er niet snel genoeg bij zijn... Ik hoop voor jou van harte van niet!!!!

Nog veel succes,
Erika

Terug
Bovenaan