Hoe moet je dat berekenen??

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ik heb een vraag en misschien kunnen jullie mij ook hiermee weer helpen: op 23 januari ben ik ongesteld geweest, gestopt met de pil etc. hoe kan ik nou berekenen wanneer ik weer ongi wordt? moet ik dan 21, 25 30, 35 dagen tellen? misschien een beetje domme vraag....
verder heb ik gevoelige borsten en buikkrampen, en het "witte vloed"is ook dikker en kloderig (sorry!! een beetje vies, maar ja), verder heb ik veel last van vermoeidheid vooral mijn ogen.

Ik hoor het wel liefs,minou

halo moet je op www.babybrabbel.nl kijken daar sta het bij interactief

oh spanend dan he minoe waneer ga je testen veel geluk groetjes jolanda

Hoi Minoe,

Dat ligt er helemaal aan hoe lang je Cyclus is. Weet je nog hoe lang je Cyclus was voordat je met de Pil stopte. Met de pil heb je een cylcus van 28 dagen  dagen maar dat is natuurlijk een opwekte bloeding. Als je met de pil stopt kan het best iets langer duren voordat je ongesteld wordt. Je lichaam moet weer even wennen aan het feit dat je geen pil meer slikt. Soms kan het wel een paar   maanden duren voordat je ongesteld wordt.
De gemiddelde vrouw heeft een cyclus van 28 dagen en heeft dus op dag 14 een eisprong maar dat zijn er volgens mij maar heel weinig. ( Heb zelf helemaal geen eisprong)

Succes.

Groetjes,

Kim

Hoi minou,

Ik geloof niet dat je dat kan berekenen, dat is bij elke vrouw anders. Bij mij duurde het na het stoppen met pil ( 9 jaar geslikt ) 6 weken voordat ik weer ongi werd.. Bij de een herstelt een cyclus zich weer meteen, de ander kan er soms zelfs twee maanden op wachten.

Succes in ieder geval!!

Greetz Jenny

Terug
Bovenaan