Hoi,
Misschien klinkt het dom, maar hoe moet je Nutrilon forte eigenlijk klaarmaken.
Ik heb gelezen dat je het mag mixen met de gewone nutrilon standaard of???
Ik wil hem ook niet gelijk heel de dag forte geven, voor als hij weer meer wilt.
Hij wil nu sinds gisteren weer meer eten. Dit zie ik doordat ik hem een fles van 180cc met 6 schepjes geef van de standaard en als hij zijn flesje op heeft gaat hij weer huilen van de honger, dan geef ik hem een speen en is hij weer zoet.
Op het CB zeggen ze dat ik het pas vanaf 4 maanden mag geven.
Dus ik wil geen advies meer van hun, anders krijg ik het misschien weer te horen
Daar heb ik nog over na lopen denken en met mijn man over gehad.
Misschien heeft ze me verkeerd begrepen of niet opgelet van wat ik vroeg.
Maar misschien dacht ze dat ik hapjes bedoelde??? die mag je wel pas vanaf 4 maanden. Maar zo dom ben ik nou ook weer niet.
Heeft iemand tips voor mij, over hoe te mixen enz.
Groetjes Sandra en kleine Justin
Misschien klinkt het dom, maar hoe moet je Nutrilon forte eigenlijk klaarmaken.
Ik heb gelezen dat je het mag mixen met de gewone nutrilon standaard of???
Ik wil hem ook niet gelijk heel de dag forte geven, voor als hij weer meer wilt.
Hij wil nu sinds gisteren weer meer eten. Dit zie ik doordat ik hem een fles van 180cc met 6 schepjes geef van de standaard en als hij zijn flesje op heeft gaat hij weer huilen van de honger, dan geef ik hem een speen en is hij weer zoet.
Op het CB zeggen ze dat ik het pas vanaf 4 maanden mag geven.
Dus ik wil geen advies meer van hun, anders krijg ik het misschien weer te horen
Daar heb ik nog over na lopen denken en met mijn man over gehad.
Misschien heeft ze me verkeerd begrepen of niet opgelet van wat ik vroeg.
Maar misschien dacht ze dat ik hapjes bedoelde??? die mag je wel pas vanaf 4 maanden. Maar zo dom ben ik nou ook weer niet.
Heeft iemand tips voor mij, over hoe te mixen enz.
Groetjes Sandra en kleine Justin