<p>Hallo allemaal.</p><p>Onze kleine man is nu bijna 2 weken oud. Wij hebben een erge rotstart gehad omdat hij ontzettend last van reflux bleek te hebben waardoor wij 2 nachten in het ziekenhuis geweest zijn. In het ziekenhuis kwamen ze er al gauw achter dat dikkere voeding en rechtop drinken al veel deden. Nu zijn we weer thuis en inderdaad dit werkt, maar wat ik ook merk is dat hij zich om de 3 uur blijft melden terwijl zijn voeding snachts om de 4 uur is. Dat houdt dus in dat wij elke voeding een uur van tevoren op zitten om hem stil te krijgen, en tegen voedingstijd valt hij in slaap! Hij drinkt dan wel half slapend zijn fles leeg en is daarna weer rustig. </p><p> </p><p>Ik had het idee om hem snachts meer voeding te geven zodat hij dat laatste uurtje ook rustig is, maar de kinderarts die ik gebeld heb vond dat geen goed idee.. ik moest maar wat extra water en johannes broodpitmeel in zijn fles doen zodat hij tijdens de voedingen wat langer drinkt. Hrt probleem is dan alleen dat ala hij de fles niet leeg drinkt hij ook direct minder voeding binnen krijgt.. </p><p> </p><p>Iemand een tip over hoe we het laatste uurtje erbij aan kunnen trekken? </p>