Hoe noemen jullie het wondertje nu

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ben benieuwd hoe jullie het kleine wondertje in jullie buik nu noemen, nu het nog klein en pril is
Ik ben zes weken zwanger, en wij noemen ons kindje je, ons hummeltje!!

Willen jullie weten wat het geslacht is, en waarom wel/niet.

Liefs van een zo gelukkige kyrabella

Hoi Kyrabella,

mijn kleintje noem ik Ktje, omdat zowel de jongens naam als de meiden naam die ik in gedachten heb met een K beginnen (niet zo orgineel dus).

Bij de geboorte van mijn zoontje wist ik het geslacht wel, maar nu heb ik besloten om het een verrassing te laten zijn (als ik de verlijding bij de 20w echo kan weerstaan).
En waarom nu wel??? Das een lastige, ik denk omdat ik altijd zoveel mogelijk ervaringen wil opdoen en als het uiteindelijk bij twee kinderen blijft dan wist ik het een keer wel van te voren en een keer niet  

En jij??? Weet jij al of je het wilt weten of niet? En is dit je eerste???

Liefs Nika

Hoi,

Die keus is nog een beetje moeilijk, ik wil het niet weten en mijn vriend heeft een keer gezegd als we ooit zwanger zijn, wil ik het weten, ik weet nu niet hoe hij er nu over denkt, dat moet ik hem nog maar eens vragen dan.

Maar ik zou het leuk vinden als het een verrassing blijft, want nu hebben we het het hummeltje genoemd en dat wil ik ook wel zo laten, tot aan de bevalling.

Ben nu 6 weken zwanger en heb er de grootste vertouwen in dat het goed blijft gaan, ik voel me verder goed, al is het nog wel spannend natuurlijk.
11 juli eerst keer vk, voor controle dan hoor ik wanneer ik voor de echo mag.

LIefs een trotse kyrabella

hoi hoi

mijn zus noemde het kleinde ding: beeb (ons hondje heet nu trouwens zo)
mijn schoonzus ook hummel
ik heb het meer over ons frummeltje. of ons etterbakje omdat ik nu al vreselijk moe van hem/ haar word! hahaha

ik ben nu 7 weken en 4 dagen.
ik moet 3 ju;li naar de verloskundige en als het goed is krijg ik dan ook een echo. dan ben ik 9 weken.

groetjes Carina

Hoi,

Toen ik voor het eerst zwanger was noemden we 'm "Mini-me". Helaas werd dit een miskraam.

Nu noemen wij onze kleine 'Babeitje'. Dat komt uit een prentenboek, namelijk "De buitelende baby in mama's buik". Een meisje uit mijn klas nam het mee naar school nadat ik had verteld dat ik zwanger was. Een leuk boekje over een jongetje die een broertje of zusje krijgt. En in dat boek noemen ze de baby dus 'Babeitje'.
Heb het boek zelf nu ook gekocht; gevonden op Marktplaats.

Fijne zwangerschap!

Groetjes van Vennie
(bijna 31 weken)

Sjaakie, zo noemt mn man hem f haar vanaf het begin dat we weten dat we zwanger zijn.

Wij willen zeker nie weten wat het word van tevoren. We willen het graag een verrassing laten

groetjes
Sandra

Ik had er de eerste 20 weken geen naam voor, toen ik eenmaal wist dat het een meisje werd heb ik haar ook gelijk haar naam gegeven: Vienna, dus zo praten we thuis ook over haar, noemen het beestje gewoon bij de naam :)

Terug
Bovenaan