<p>Hoi allemaal, Op 5 November ben ik na 21 weken zwangerschap bevallen van ons lieve meisje Yara Ise. Ze was nog te klein, te kwetsbaar, te veel was onvoltooid. Ze is tijdens de bevalling overleden. Samen met mijn lieve man probeer ik het dagelijks leven weer op te pakken: ik werk weer, ik geniet van mijn dochter van bijna 2, ik heb het huishouden onder controle, probeer zo nu en dan te sporten en zorg goed voor mezelf. Tenminste, meestal dan. Het gaat met ups en downs. Nu merk ik dat ik zoekende ben naar tips, erkenning, richtlijnen, handvatten in dit intens verdrietige rouwproces. Ik moet ergens veekracht opdoen, meer grip krijgen op het hele proces. Ik heb het boek ‘Het rouwt in jou’ gelezen en dat gaf veel erkenning en vertrouwen. Ik ben benieuwd naar ervaring van anderen. Heb jij iets soortgelijks meegemaakt? Waar had jij iets aan? Welk boek? Of website? Lotgenotencontact? Hoe leef je weer verder met het gemis? Hoe krijgt je kindje een plaats in je gezin, als het fysiek niet bij je is? Ik hoor het graag! Liefs, Floor Mama van Julia (bijna 2) en van Yara* Ps. Ik wil niemand van zijn/haar roze wolk stoten of bang maken. Ik begrijp dat hier veel mensen zijn die in blijde verwachting zijn. Sorry als dit wel het geval is.. Maar op een plek waar zoveel mama's samenkomen, moeten vast ook mama's zijn die dit verdriet herkennen. </p>