Hoi meiden
Ben net thuis uit het ziekenhuis, Ik had al een maand bloedverlies maar artsen stonden voor een raadsel.
Niemand kon mij vertellen wat er aan de hand was en ik bleef maar bloeden en op een gegeven moment kreeg ik steeds meer krampen in mijn buik en ik bleef maar naar het ziekenhuis gaan en naar de verloskundige en steeds klopte het hartje van de kleine nog goed en werd ik maar weer naar huis gestuurd.
Tot 9-05-07 toen was ik het helemaal zat ik ben samen met mijn vriend naar het ziekenhuis gereden en ik nam mij voor daar niet te vertrekken voordat ik wist wat er aan de hand was.
Na veel onderzoeken en veel artsen gezien te hebben kwamen we bij een assistent gyneceloog en hij vertelde ons dat ik bijna tot geen vruchtwater meer had en dat het kindje eigenlijk niet levensvatbaar meer was, toen storte mijn wereld in.
Die nacht moest ik blijven en de volgende dag is er afgesproken dat we zouden wachten tot 15-05-07 (mijn verjaardag) om te kijken of ons zoontje nog vruchtwater had aangemaakt en dan zou er een hele kleine kans zijn op leven.
Maar op 15-05 kregen wij te horen dat ook het laatste beetje vruchtwater weg was
en moesten wij besluiten de zwangerschap af te breken.
Op 18-05-07 werd ik om 9.00 uur opgenomen en kreeg ik de eerste vaginale pil om de weeen op te wekken, en om de drie uur weer een
Toen om16.00 uur werd het heftig en had ik al bijna genoeg ontsluiting.
En uiteindelijk is om 18.15 uur onze zoon Jayden geboren.
Hij heeft nog een half uurtje geleeft en is toen bij mijn vriend in de armen ingeslapen.
Nu 3 dagen later ben ik net weer thuis en vind ik het heel moeilijk te bevatten allemaal en weet ik ook niet hoe ik nu verder moet.
Wel hebben wij besloten zodra mijn lichaam weer een beetje de ritme terug heeft willen wij wel weer zo snel mogelijk proberen weer zwanger te worden hoe moeilijk dat misschien wel zal worden.
Maar voor nu moeten we het proberen een plekje te geven. Want we hebben al een dochter van 21 maanden en zij is de reden om door te gaan.
Ik weet dat het allemaal nog zo vers is maar ik wou mijn verhaal even delen met jullie.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met hoe nu verder ook al is het heel moeilijk want de mensen in mijn omgeving die snappen het toch allemaal niet.
Groetjes ilona