Hoe nu verder.

Over een tijdje stopt dit forum. Hebben jullie er al over nagedacht om op een andere manier verder te kunnen kletsen?
Ik heb op hyves nog altijd contact met ruim 38 mama`s van het juni forum 2006. Deze zomer worden de meeste kindjes 3 jaar. Het eerste kindje (veel te vroeg geboren) is al drie jaar. We delen foto`s met elkaar en verder alle dingen die te maken hebben met een drie jarig kindje. We hebben zelfs meetings. Het zou zo jammer zijn als dit forum stopt en jullie verliezen elkaar uit het oog.

Liefs Petra (mama van Xiano*)

Vind ik ook, vind het erg gezellig en lees nog heel vaak op deze site. Ik merk wel dat de animo al een stuk minder begint te worden. Het duurt gewoon veel langer voordat er iemand reageert! Allemaal druk denk ik..... vind ik wel jammer.
Ook al sluit dit forum dan dnek ik dat ik toch regelmatig bij anderen blijf kijken..... hopelijk lees ik gauw dat je opnieuw zwanger mag zijn.

Hoi meiden,

Ik denk dat dit specifieke forum inderdaad gaat sluiten, maar dat er een algemeen 'voorjaar 2009 baby's' forum voor in de plaats komt. Als je kijkt bij kinderen van 0 - 1 bijvoorbeeld zie je dit ook. Hier kletsen alle moeders verder die eerst in de specifieke maand-fora zaten

Groetjes 10e

Hallo dames,

Ik schrijf ook mee op het "najaar 2006"forum, dus ik denk wel dat er een nieuwe rubriek voor ons komt. En dan schrijf ik daar gewoon weer met jullie verder!
Ik ben niet zo van dat hyves, dus dat hoeft voor mij niet....

Gr Antoi

Terug
Bovenaan