hoe oefenbeker gebruiken

Het is misschien een hele stomme vraag, maar gisteren heb ik een oefenbeker gekocht van difrax. Deze heeft een lange en een korte kant.
Nu vraag ik me af aan welke kant Evy dan moet drinken, de lange of de korte kant?
En hoelang duurt voordat ze uit een beker kunnen drinken?

alicia drinkt vanaf 10 maanden al uit een beker. dat werd toen geadviseerd. maar nu heeft ze liever haar rietjes beker. maar als wij uit een glas drinken pakt zij ook haar beker. hier meteen een ikea beker gebruikt. en daar drinkt ze nog steeds uit.

Ik gebruik die beker ook en Tim drinkt juist aan de hoge kant. De lage kant zorgt er voor dat ze de beker niet tegen hun gezicht krijgen volgens mij. Tenzij ik het fout doe natuurlijk!!! Hoe lang het duurt, is moeilijk te zeggen denk ik. Ik was er wel een paar weekjes mee zoet geloof ik.

Ik dacht eerst ook de lage kant, maar daar knoeide ze juist meer mee. Dus nu gaan we oefenen met de hoge kant.
@kelllycamping. Ik wist niet eens dat ze het eigenlijk al moesten kunnen met 1 jaar. De kinderarts was behoorlijk verontwaardigd dat Evy nog niet uit een drinkbeker kon drinken. Evy's voorkeur is op dit moment ook een rietjesbeker, maar ja, we moeten oefenen he ;)

eh pascal wil helemaal niks met een beker.
tuitbeker niet, rietjes beker niet, oefenbeker niet.
wij gebruikten ook de hoge kant. inderdaad zo dat hij de beker niet over de neus heen hoeft te doen.
maar na een paar keer pascal te helpen met drinken, wil hij nergens meer iets van weten.

hij drinkt dus alleen nog uit de fles.
ik heb de wereld aan verschillende tuitbekers staan. hoge tuit, korte, harde, zachte die je wel moet dichtbijten, waarbij dat niet hoeft. heb zowat een hele tuitwinkel, maar meneer weigerd alles!!!!!!!!!!!!

zal dus ook wel commentaar krijgen bij t CB, hihi

Ethan drinkt al zelfstandig uit een beker wij hebben ook de difrax beker super ding..
Ze moet uit de lange kant drinken de korte kant is een neus uitsparing

Terug
Bovenaan