hoe of wat

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik weet het niet meer. Ik ben veel te veel bezig met het zwanger willen worden. Overal baby's en dikke buiken en mensen die zeggen dat het niet lukt als je er teveel mee bezig bent. Geen regelmatige cyclus maar ook niet super onregelmatig. de ene keer 28 dagen de andere keer 35. Nog 1 vraag je hebt toch meerdere keren per maand kans om zwanger te worden? niet alleen tijdens je eisprong? 2 nov mijn nod dag. Hopelijk niet

je kunt op predictor.nl precies uitrekenen wanneer je moet klussen, zo doe ik het ook altijd. Een paar dagen voor de eisprong en op de dag zelf flink aan de klus voor als ie iets eerder komt ofzo. Tot nu toe nog geen resultaat, wel balen. Ben nu ongi en vind het echt kl*te. Ik had wel tekenen voor mijn gevoel. Op naar de volgende ronde maar weer. Mijn volgende NOD is 23 november. Ik ga deze maand echt mega klussen, mijn vriend vind het allemaal wel grappig, we houden het wel gezellig hoor. Ik wens je veel succes, en houd de moet erin.

hallo,

je heb maar 1 keer kans om zwanger te worden en dat is voor, tijdens en na
je eisprong dus als je een ovulatietest zou kopen en je weet precies wanneer je eisprong komt dan kan je gewoon die 2 of 3 dagen vrijen.
veel succes
groetjes
monique

Terug
Bovenaan