<p>Hoi allemaal!</p><p>Dit weekend organiseer ik een babyshower voor een vriendin van me. Helaas lukt het mij en mijn man nu ruim een jaar nog niet om zwanger te worden... mijn vriendin was meteen na 1x zwanger en ik was destijds ook al een half jaar bezig. Heel enthousiast heb ik toen geroepen de babyshower te willen organiseren, er vanuitgaande dat ik tegen die tijd ook zwanger zou zijn en dan lekker met babys en zwangerschap bezig kan zijn!</p><p>Helaas... niet zwanger. Het organiseren van feestjes vind ik nog steeds leuk, maar ik voel me ook mega jaloers! Ik heb het tegen 2 vriendinnen verteld dat ik me die dag best wel rot zal voelen maar heb geen idee wat ik (of zij) nu ben doen om de dag wat leuker voor mezelf te maken... wie heeft er tips? </p><p>Ik organiseer echt het hele feest en het is bij mij thuis. Ik zal er vanaf vrijdag tot zaterdagavond mee bezig zijn (als ik het doe, doe ik het goed) en andere vriendinnen kunnen helaas niet meehelpen met voorbereiden etc. </p><p>Sorry voor het lange verhaal, maar het komt hierop neer; </p><p>Wie heeft er tips om de dag voor mezelf ook leuk te laten zijn en mijn teleurstelling en jaloezie niet stiekem de overhand te laten hebben? </p>