<p>Hoi,</p><p>Tijdens mijn zwangerschap was ik de eerste maanden extreem uitgeput, en was na 1 rekje van de afwasmachine uitruimen misselijk van vermoeidheid. Het enige wat hielp was dubbelgevouwen op mijn knieën op de bank liggen. Later kreeg ik van mijn schoonmoeder de tip dat drop helpt, tegen de lage bloeddruk. ( Ja dat hielp iets, maar wordt officieel niet aanbevolen.)</p><p>Ook merkte ik dat toen ik dacht te kunnen stoppen met de zwangerschapsvitamine, het meteen veel erger werd. ( Bleef wel ijzer los slikken.) Dus ben ik verder de hele zwangerschap vitamine blijven slikken.</p><p>De verloskundige kwam niet verder dan ijzer slikken ( deed ik al). En dat het verder een normale bijwerking zou zijn van de zwangerschapshormonen. Wat mij doet vermoeden dat als meer vrouwen hier last van hebben, hier al lang iemand een oplossing voor gevonden moet hebben?</p><p>Dat ik de vraag nu pas stel, komt omdat ik tijdens de zwangerschap niet de energie had voor mezelf op te komen. Mijn man wil graag nog een tweede kind, maar nog zo'n zwangerschap zie ik niet zitten.</p><p>Heeft iemand anders dit ook meegemaakt, en hoe ben je er mee omgegaan? Heeft iemand DE oplossing?</p><p> </p>