Hoe ondergaan jullie kindjes een verschoning?

A

Anoniem

Guest
Jesse krijst namelijk alles bij elkaar. Het is nu al zo erg dat als hij het aankleedkussen voelt al zo ongeveer begint te schreeuwen.
Doen jullie kleintjes dit ook of is Jesse gewoon zo'n piepert?

Grts, daantje

Jesse is geen piepert hoor :)! Yara vind er ook niets aan. Het ligt er wel aan of al wat honger heeft of niet. Is ze net gevoed dan ondergaat ze de verschoning redelijk tevreden, heeft ze honger dan krijst ze alles bij elkaar.

Liefs, Line

mijn oudste krijste ook altijd maar Vienna ondergaat het heel rustig, die geeft geen kik.

hoi

Ik heb ook wel eens gehoord dat sommige kinderen, en dat ligt vooral aan hoe ze geboren zijn, last hebben van luier verschonen omdat er in de nek het een en ander niet helemaal lekker zit. Dit is meestal door osteopaat of fysiother  op te sporen en te behandelen.
Doordat je de billen optilt gaat de nek wat dubbel zitten, zit daar iets niet helemaal goed, kan dat natuurlijk pijn doen....

Kan natturlijk ook gewoon niet zijn, en dat hij een hekel aan de kou heeft....

x Petra

die van ons vind het prima soms een beetje ongeduldig met de benen liggen trappen zo van; mam schiet nu eens op man! maar geen kik, nou ja als ie verder niet huilt verschonen is zo gebeurd gelukkig :)

Trouwens... als je hem ergens anders verschoont (op bed op de   bank??) doet ie het dan ook?

mijn meissie is wel rustig onder t verschonen of ligt te trappelen met haar beentjes... alleen heeft ze er een hekel aan als ik haar direct na voeding ( als ze lekker ligt te slapen dus..) verschoon dan word ze klaarwakker en blijft dan ook weer een tijdje wakker

Het ligt er maar net aan hoe Yasmine's pet staat  Soms is het een schreeuwfestijn en soms geeft ze geen kik.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

Terug
Bovenaan