Hoe ontdekken geslacht?

<p>Goedemorgen,</p><p>Aanstaande donderdag hebben wij de 20-wekenecho. Hier willen we ook het geslacht laten opschrijven. Nu houdt mijn vriend absoluut niet van poespas zoals een taart, confetti etc. Hebben jullie nog andere leuke ideeën om erachter te komen?</p><p>Gewoon de envelop samen openmaken voelt wat simpel?</p>

Wij hebben een bruisbal gedaan, wit aan de buitenkant, roze/blauw aan de binnenkant. (Roze in ons geval) ik hou ook niet van al die poespas en de spanning van de bal in het water (want het duurt een paar minuten) vond ik toch wel heel erg leuk. Gewoon samen met het gezin. Geen feest geen familie.

Je kunt het ook gewoon horen bij de echoscopist. Ik vond het altijd wat gek dat de echoscopist het zou weten en ik nog een paar uur zou wachten. En het was net zo mooi! Wel gaven we de grootouders en cadeautje wat het geslacht bekend maakte. Een foto van de echo met een gekleurd strikje op het hoofd. Maar geen reveal party. Onzin vonden we dat

Wij hebben het ook gehoord bij de echo zelf. Daarna een foto gemaakt waarin we het geslacht bekend maakte (ik in een wit shirt en mijn man had zijn handen geschilderd in de juiste kleur en op mijn witte shirt gedrukt.) Maar je moet vooral doen wat jullie leuk vinden ?

Wij keken gewoon mee met de echo. Wilde het zelf gewoon weten. En het was overduidelijk een jongen. Hahah.
Maar samen de envelop thuis opmaken kan ook erg spannend zijn. Veel succes

Ik wilde het echt ook zelf graag zien.. gewoon tijdens de echo! Houd ook nie van 'gedoe'. 1e overduidelijk een jongen en 2e echt overduidelijk een meid. Wij gingen beide keren met big smile naar huis haha

Ik hou ook echt niet ban poespas.  Wij hebben het tijdens de echo gewoon te horen gekregen. Speciaal genoeg om dat samen te te horen toch?

Terug
Bovenaan