Hoe oud loopkar?

<p>Hee mama's, </p><p style="text-align: center;">Mijn dochtertje zal bij kerst 9 maanden zijn, nu wil ik haar eigenlijk een loopkar geven aangezien ze al redelijk goed kan staan (met houvast) en al het ene voetje voor de ander zet met aan de hand lopen.</p><p>Nu is mijn vraag hoe oud waren jullie kindjes? </p>

Mijn dochter is nu 10 maanden, en stapt al rond. Heel soms met losse handjes.
Ze heeft toen ze 9 maanden was een  een loopkarretje gekregen.
Deze: https://www.bol.com/nl/p/little-tikes-3-in-1-activity-walker-roze-loopwagen/9200000077542608?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Echt dit ding is dubbel en dwars zijn geld waard, en nog goed te betalen ook. Plus er zit een rem op waardoor ze niet heel hard kunnen. Is echt een aanrader. 
Ik zou gewoon een loopkarretje aanschaffen hoor.
Mijn dochter heeft ook zo'n autootje waar je in zit en daarin rent ze heel de tuin door, ook leuk! 

Mijn dochter had er 1, maar wilde er niet aan.. ik zou eens op marktplaats kijken, die dingen worden zo kort gebruikt. Of bij mij: niet. Overigens liep ze voordat ze 11 maanden was, dus hier maakte het voor t leren lopen niet uit. Veel kids vinden het natuurlijk wel leuk! 

Via marktplaats kocht ik een loopkar van V-tech voor een tientje toen mijn dochter 9 maanden was. Ze heeft hier heel veel plezier van gehad, en doordat je de loopkar ook op een soort remstand kon zetten, bood de kar haar genoeg houvast. Met 1 jaar kochten wij een kinderwagentje voor haar waar ze ook achter kon lopen, en dat ging ook heel snel. 
Ik denk dat het een heel geslaagd kerstcadeau is. 

Bij ons liep ze er met 10 maanden zo mee weg. Wilde het eigenlijk als cadeau voor haar 1e verjaardag geven maar eerder aangeschaft. Met de verjaardag gewoon ingepakt. Het uitpakken was toch het leukste van jarig zijn. 
Maar een tip is inderdaad om op marktplaats te kijken. 

Terug
Bovenaan