hoe oud moeten ze zijn om de slaapwekker te begrijpen?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,
mijn zoontje gaat met 2 weken naar zijn nieuwe kamer en gaat in een juniorbed slapen. hij wordt nogal vroeg wakker (05:45uur) en we willen een slaapwekker gaan proberen.
dat als het aapje zijn ogen open doet, dat hij dan geluid mag maken en anders gewoon moet  verder slapen.
Over 1 week wordt hij 2 jaar, en mijn vraag is of hij die wekker dan wel gaat snappen? tevroeg met de wekker beginnen,lijkt mij ook niet goed omdat hij die wekker dan helemaal niet meer serieus gaat nemen.

ik hoor graag ervaringen.

gr.Petra

Is denk ik heel afhankelijk van het kind en zijn/haar begrip.
Misschien zou jet het gewoon een weekje of zo uit kunnen proberen en als het niet lukt dan weg halen en later nog eens proberen.
OP zich zijn de wekkers wel erg duidelijk. Als het aapje slaapt moet jij stil zijn en ook slapen.

Succes ermee

Groetjes Daan

Hoi Petra,

Ik vind onze kids nog wel erg klein voor de slaapwekker maar het hangt natuurlijk ook erg van je kind af. Marissa zou er echt nog niets van snappen. Ik lees ook wel eens op het zomer 2006 forum mee en de ouders daar zijn nu net begonnen met de slaapwekker. Daar is ook een topic over op hun forum. Misschien kun je daar even kijken. Succes met je vroege vogel

groetjes Linda

Terug
Bovenaan