hoe oud

Waren jullie kinderen toen ze zelf hun fles vast hielden?
En gingen kruipen?
En van liggen gingen zitten?
En hun eerste woordje gingen zeggen.Mijn jongen zegt nu ATO is hallo kan ik dit als eerste woordje zien?

gr.
 
Waren jullie kinderen toen ze zelf hun fles vast hielden?
- 9 maanden maar dan wel liggend

En gingen kruipen?
- 8 maanden

En van liggen gingen zitten?
-7 maanden

En hun eerste woordje gingen zeggen.Mijn jongen zegt nu ATO is hallo kan ik dit als eerste woordje zien?
-doet ze nog niet. Ik denk dat als je zoontje reageert op hallo en Ato terugzegt dat dat dan wel beschouwd kan worden als zijn eerste woordje!

Groetjes

 
Hallo,

Hier antwoord op je vraagjes:

Voor het eerst fles vasthouden: 5 maanden (maar even terug gezocht op foto's)
Voor het eerst kruipen: 6 maanden.
Zelfstandig gaan zitten: 7 1/2 maand (denk ik weet ik niet zeker).
Onze zoon zei als eerste woordje als hij boos was: mama.
Maar echt bewust was: papa afgelopen kerst (dit was 3maanden na mama). Hij was toen 9maanden.

Groetjes

 
 
Hoi ,

Dank jewel voor jullie reacties ik weet nu weer  meer.
Mijn zoon doet het dus allemaal niet , hij wil wel heel graag van liggen gaan zitten maar heeft daar echt nog mijn hulp bij nodig , en om zijn fles vast te houden heeft hij helemaal geen intresse meer , 3 maanden geleden nog wel , hij vind het wel makkelijk dnek ik zo


gr.sandra
 
Waren jullie kinderen toen ze zelf hun fles vast hielden?
-Dat kon hij al heel vroeg, met een maand of 4,5. Als het om eten gaat is het een snelle jongen

En gingen kruipen?
-dat doet hij nog niet, hij is 8,5 maand. Tijgeren doet hij ook nog niet, maar hij komt wel iets van z'n plaats als 'ie op de grond ligt (hij kan wel alle kanten oprollen)

En van liggen gingen zitten?
-dat doet hij ook nog niet, hij blijft nog niet eens zitten als je hem neerzet (al begint dat nu een beetje te komen)

En hun eerste woordje gingen zeggen.Mijn jongen zegt nu ATO is hallo kan ik dit als eerste woordje zien?
- denk wel dat het als een woordje geldt, maar dat doet onze vent ook nog niet

Groetjes,
Marije
 
Zelf uit een beker drinken met 10 maand. Kruipen heeft ze nooit gedaan, tijgeren ook niet. Van lig naar zit met een jaar. Kontschuiven ook met een jaar.
Lopen met 14 maanden.
 
Vergeet ik nog wat, eerste woordjes met tien maanden zei ze 1x (toevalstreffer) kiekeboe! Wat ze vaker herhaalde was: papa, aai aai, zwaai zwaai, bubba (onze hond). Dat zei ze met tien maanden allemaal al, dus daar was ze dan wel weer heel vlot mee.
 
Terug
Bovenaan