hoe oud??????!!!!!

Ik was vanmorgen met Yari boodschappen doen en toen kwamik een paar mensen tegen die ik al jaren niet had gezien. Dus zagen ze Yari ook voor het eerst en vonden m allemaal een leuk manneke maar toen gingen ze de leeftijd schatten en daar schrok ik van. Ze dachten dat ie 3 jaar!!! was. Ik zeg nou hij is bijna 1,5 en ik vind t al hard genoeg gaan dus. Maar ze vonden m erg groot. Later vroeg nog iemand hoe oud hij was en die schatte m ook op 3 jaar. Nou ja zeg. haha. Ik weet dat ie hard gegroeid is de laatste tijd maar zo hard.

En zelf zie ik het gewoon niet he. Tuurlijk zie ik wel dat ie gegroeid maar dan vooral aan de kleren maar ja ik zie m dan ook elke dag.

xx Elly mv Yari

Heel herkenbaar, Tess is ook een grote meid, maar vooral omdat ze al zoveel duidelijke taal spreekt en een echte bijdehand is wordt ze ook vaak veel ouder geschat.
Ach meetal hebben mensen geen idee hoe een 1.5 jarige eruit ziet.

Wees gewoon lekker trots, jouw mannetje kijkt waarschijnlijk al heel wijs de wereld in, is toch mooi!

Liefs Nanda

Ik vroeg dus laatst aan de overbuurvrouw waarom haar dochtertje vrij was van school op een simpele donderdag middag... Ook een groot kind ja... Zegt de buurvrouw doodleuk: Morgen word ze drie...

En deze dan: Bij mij vroeg iemand laatst heel ontstrand of ik niet wat jong was voor twee kinderen?? Mw, ik ben 31!!! ( Volgende keer toch maar mijn haar kammen, lenzen in en make-up weer plamuren, hahha!)

Kus, Marieke

HIya!

Ik had afgelopen weekend ook zoiets. We waren met Max naar een indoor speelplaats gegaan omdat het weer zo klote was (Vreselijke speelplek trouwens, ik mis Ballorig!!!!)
Maar goed, Max zat op een mini carousel met nog een ander meisje. De moeder van dat meisje staat naast me en vraagt. 'How old is your son?" Ik zeg 18 months. haha ze sloeg stijl achterover, bleek dat haar dochter 3 jaar was en Max en haar dochter waren precies even groot. "T wordt een reus.

Ajuus, ilja

Dean wordt ook ouder geschat dan dat hij is. En dat terwijl hij best traag is met alles. Heel vreemd.

De dochter van een vriendin is net 10 jaar geworden. Ze is ontzettend lang en wijs en wordt daarom veel ouder geschat. Soms best vervelend omdat ze dan hoge verwachtingen van je hebben.

Groetjes,
Nelly.

Ik ken het,maar dan andersom.
Bij Delano denken ze juist dat hij veel jonger is.
Hij is ook niet zo groot van stuk,en hij praat nog niet,dat zal er ook wel mee te maken hebben...
En ook ik word vaak jonger geschat,maar dat vinden we natuurlijk niet erg!haha.

Toen mijn broer net geboren was en bij hun de deurbel ging,en mijn moeder de deur open deed,zij was toen 22,vroeg de mevrouw aan de deur of haar moeder ook thuis was,whahahaha.
Ze heeft er wel trauma's aan over gehouden want ze vertelt het verhaal minstens één keer per jaar,haha.

Groetjes Tanja.

haha ik word ook altijd jonger geschat ik ben 21 en heel veel mensen denken
dat ik een tiener moeder ben van 15 of 16 hoop dat dat over 40 jaar nog zo is
en  tim word ook altijd jonger geschat op 9 maanden  
je ziet ze vaak met hun mond open als ik zeg hoe oud hij is

gr stephanie en timothy

Terug
Bovenaan