hoe pak ik dit aan?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ben moeder van een 2-jarige en wil erg graag (al ruim een jaar) een tweede. Manlief staat echter (nog) niet te springen . Gesprekken hierover zijn frustrerend voor beiden, dus ik durf er bijna niet meer over te beginnen. We zijn wel zover dat de anticonceptie de deur uit is, maar ja het liefst "klus"  ik dan een week elke dag, maar daar hoef ik bij hem niet mee aan te komen. Na  5 maanden ben ik dan dus ook nog steeds niet zwanger (1e zwangerschap was wel bijna meteen raak).
Het moeilijke is: mijn gevoel zegt in alle opzichten dat ik weer zwanger wil worden en dat is zo moeilijk te remmen.
Hoe kan ik toch (weer) het gesprek met  manlief aangaan en ervoor zorgen dat we er beiden voor willen gaan? Alle tips zijn meer dan welkom!

eh das lastig als de een wel wil en de andere niet! kun je niet met zijn 2en een aond aan de keukentafel gaan zitten en dan de voor en nadelen opschrijven! ook de gevoelens eens goed op tafel leggen en natuurlijk de praktische redenen!! ik hoop voor je dat jullie eruit komen!! veel geluk

Misschien helpt het als hij niet weet wanneer je eisprong is. Anders heeft hij echt het idee dat je alleen maar daarom met hem wil vrijen.

Ik denk ook dat communicatie nu het belangrijkste is.
Trek er een avondje voor uit en gooi alles op tafel. Succes

Terug
Bovenaan