hoe plaatsen jullie die foto's toch?

hoi,

ik heb een paar mooie foto's die ik graag wil laten zien maar het lukt me niet, hoe doen jullie dat toch?

groetjes Miranda

extern een foto plaatsen lukt niet, hij geeft aan dat ik geen toegang heb tot de pagina of dat de cookies het niet doen. ik moet de pagina verversen maar heb ik al gedaan en nog niks.

klik op deze link www.imageshack.nl
klik op Bladeren en kies je foto, klik daarna op Host It en wacht tot je foto er staat, dan met rechtermuisklik op de foto, kies Kopieren en dan hier in je berichtje rechtermuisknop en plakken!

Hoop dat het lukt.
Ben wel benieuwd naar je foto's!

groetjes Mieke

Als je hyves hebt, schijn je het vanaf je pagina te kunnen doen. Gewoon kopieren en plakken. (Heb zelf geen hyves, maar heb dat hier ergens gelezen.)

groetjes Ilona

Hoi Miranda,
ik zit met hetzelfde probleem, ook dezelfde meldingen als bij jou. Volgens mijn man ligt het aan mijn laptop, dit is een Acer. Misschien heb jij die ook???? Hier lukt het dus ook helaas niet, heb al van alles geprobeerd, photobucket enz. maar het werkt niet.....
groetjes van Ruth

Hoi Ruth,

hier ook een Acer, hoor! Nou ja, als jij weer eens een foto geplaatst wilt hebben, dan schrijf je Floor nog maar een keer in Laura d'r vriendenboekje. Dan zet ik hem er wel voor je op!

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan