Wij gaan bij voorkeur ook net na een voeding op stap, dan weet je zeker dat je de eerste 2 uur ontspannen/ongestoord kunt doen wat je moet doen! Ik bedenk altijd van te voren of ik bij een volgende voeding thuis zal zijn, zo niet, dan gaat de luiertas met afgekolfde melk mee. Ik heb nu ook een speciaal opwarmhoesje gekocht, waarmee je een flesje kunt opwarmen zonder batterijen of stroom! Dus zelfs midden in het bos, ideaal! Dan kan ik echt altijd en overal een flesje geven.
Mijn grootste probleem betreft meestal het kolven (aangezien ik alle voedingen nog kolf), dat gaat echt niet overal en het kleine handkolfje is zo vermoeiend... Als we echt op visite gaan voor langere tijd, dan gaat de gehele elektrische kolf ook mee (nog een tas/koffer om mee te slepen...).
Als Christian lekker ligt te slapen in de kinderwagen, dan laat ik hem vooral liggen. Hij wordt vaak wakker als je hem dan in bedje probeert te leggen en vaak valt hij dan niet meer in slaap, terwijl hij in de kinderwagen nog makkelijk 1-3 uur kan liggen maffen! Een uitgeruste baby is toch altijd prettiger...
Groetjes, Karin
Mama van Christian (7 weken)
PS ik probeer te voorkomen dat ik ergens stipt op een bepaald tijdstip zou moeten zijn, want geheid dat je dan juist te laat komt omdat de kleine spuugt, huilt of wat dan ook! Ik spreek nu bijvoorbeeld vaak af: tussen 14:00 en 15:00 uur, ik bel wel als ik onderweg ben!