hoe raak ik zwanger

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben Sofie, 27 en mama van een schat van een dochtertje Iris, nu ongeveer 14 maanden. Ik was 1 week na het verwijderen van het hormonenstaafje in mijn arm al zwanger. Maar nu wil het niet vlotten. Mijn man en ik willen graag nog (minstens) één speelkameraadje voor ons dochtertje. Heeft iemand ervaring met een moeilijk te bepalen cyclus en moeilijk zwanger  geraken.

We hebben reeds getracht op geplande tijdstippen te vrijen, maar dan is het niet aangenaam en lukt het meestal toch niet. Ook neem ik reeds enkele  kruiden en voedingssuplementen die blijkbaar niet veel afdoen.

Kan iemand me tips geven , weet iemand raad?  

Hoi!

In een ander onderwerp staat een stukje over advies van een vk, dat levert een heleboel info op. Als je jouw ei kan voelen is het op zich eenvoudig, maar je kan ook zodra je niet meer ongi bent om de dag klussen aanhouden totdat je zeker weet dat je niet meer in je vruchtbare tijd zit. Dan ben je niet heel erg aan het rekenen, maar  dan zou je jouw 'window of opportunity' mee moeten nemen. Klussen als je geen zin hebt heeft volgens mij sowieso geen zin. Dan zou ik gewoon roepen 'volgende maand nieuwe ronde, nieuwe kansen!'

Wij zijn sinds december 2004 bezig en ik ben inmiddels 31, dus als ik twee kinderen wil, dan zou het wel prettig zijn als ik zwanger zou raken, maar ja, je hebt er niet zo heel verschrikkelij veel over te zeggen. Volgens mijn ha kan het rustig 18 maanden duren als je boven de 30 bent en lang aan de pil gezeten hebt.....

Succes!
julide

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Toen ik de titel van jouw topic zag dacht ik eerst dat je het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes nog niet gehoord  had . Dat viel gelukkig mee.

Misschien helpt het ook om een beetje door de oude topics te bladeren......

Groetjes!

Terug
Bovenaan