Hoe reageerde jullie werkgever?

Hi ladies,
Ik heb vandaag weer gewerkt na een vakantie van 6 weken..ondewijs ;-). Weer veel collega's gezien en ook mijn baas. Ik zie er zo tegenop om het te vertellen! Ik werk vier dagen per week als docent en zit tot over mijn oren in allerlei projecten. Mijn baas gaat niet blij worden..
Ik heb 9 sept een afspraak bij de verloskundige. Dan weet ik weer even of alles goed is en kan ik gelijk om een verklaring vragen voor mijn werkgever. Ik hoop dat het lukt om het daarna pas te vertellen. Ben dan 15 wk en vind het redelijk op tijd. Aan mijn buik is nog niets te zien..
Nou ja. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!

x Taraneh

Hey!

Ik heb het mijn baas ook bverteld, maar vond het niet plezierig.

Ook ik werk in het onderwijs en geef Natuurkunde(en Wiskunde), een vak waar nauwelijks iemand voor te vinden is. We hebben afgelopen jaar heel veel moeite moeten doen om een vacature op te vullen en nu ga ik (fulltime) straks met verlof.
Gelukkig reageerde mijn baas heel goed. Tuurlijk zei hij dat het moeilijk zou worden om dat gat op te vullen, maar hij vond het verder helemaal fantastisch.
Was dus echt super fijn.

dur probeer er niet teveel tegenop te zien. Werkgevers zijn ook mensen.

Liefs,

Marye

Ik heb het mijn werkgever gelijk verteld na het doen van de test ;)

haha grapje hoor, mijn man is mijn werkgever, nou ja werkgever, hebben samen een zaak. Ik kan vanuit huis gaan werken mocht het te zwaar worden, doe de administratie dus bij ons is er eigenlijk niks aan de hand

Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om het te vertellen, ze zullen het lang niet allemaal even leuk vinden, maar dat risico loop je gewoon met vrouwen in dienst

Succes met het vertellen

@Marye, fijn dat je baas het fantastisch vond

Hoi,

Mijn baas was erg blij voor me.. Ik ben tandartsassistente,dus allemaal dames..Dus hij is wel wat gewend!!!

Groetjes

Ik heb ook niet lang gewacht met het vertellen.