Hoe reageren jullie mannetjes op allee behandelingen.?????????.....

Hoi Hoi,

Hoe reageren jullie mannen op de behandelingen?

Van de hormonen (clomid) word ik stik sjaggie van  dat lijdt dus veel voor spanning in onze relatie is dat bij jullie alleemaal ook zo erg???

Soms zou ik die van mijn wel zijn nek om willen draaien.

Groetjes Nicole

halloo

wij zijn in sept 2 jaar bezig om zwanger te worden en lopen ook bij de gynocoloog,
hebben al onderzoeken gehad en nu moeten we over 5 weken weer onderzoeken en als het, het zelfde is als nu kunnen we niet op de gewone manier zwanger worden en wel via ivf (dus dat is positief)
wij maken ook meer ruzie als eerst met al die onderzoeken en ik ben er bang voor 'stel dat ik ooit hormonen moet slikken' (ga ik ook zo hefftig reageren)?
Ik denk dat het toch te maken heeft met jou ( de spanning ) en je vriend (de spanning ) en dat je onderbewust er niet over kletst, wij vonden het 'doen' op commando zo moeilijk (ook al weet je dat het voor een goed doel is)dat je onderling zo gefrustreerd naar elkaar gaat reageren en normaal doen we dat niet!!!
Ik heb me voor genomen stel dat als ik die hormonen moet nemen en ik zo heftig zou reageren hij me dat  aub niet kwalijk moet nemen en dat ik dat ook niet meen  
Ik weet niet als ik het moet vergelijken met  maandstonden krijgen ma dan ben ik  echt  een kreng en vindt da dan ook zielig  
Ik weet niet of je een antwoord hebt maar moest iets niet duidelijk zijn kun je me altijd vragen!!

liefs

Terug
Bovenaan