hoe reken ik uit mn eisprong..na miskraam??

A

Anoniem

Guest
hi   allemaal,

nou   zoals jullie   misschien   weten   heb   ik   2   weken   gelden   ongeveer   een   mk   gehad.

hoe reken ik   nu   mn vruchtbare dagen   uit??
ben   nog   steeds   aan   he t bloeden   en   nog   niet   gewoon   ongi   geworden   maar wil   gewoon   ff   weten   hoe   ik   dat moet doen?

iemand   ervaring   mee dat ze   gelijk   weer   zwanger   zijn na   een   miskraam?

liefs   maagd

Hoi maagd,

Ik ben direct na een curretage weer zwanger geraakt.
Om mijn eisprong te kunnen bepalen heb ik ovulatietesten gebruikt.
Nadeeltje daaraan is dat je misschien niet genoeg hebt aan 1 doosje met testen omdat je cyclus behoorlijk door de war kan zijn na een miskraam.
En de testen zijn behoorlijk prijzig.
Ik zelf heb altijd een heel regelmatige cyclus en na mijn curretage volstond 1 doosje testen.
Het grote voordeel is natuurlijk dat je precies weet wanneer te 'klussen' en daarmee je kans op zwangerschap vergroot.

Veel suc6 ermee, hopelijk ben jij snel weer zwanger!

groetjes van deze mama

Hoi maagd,

Ik moest van de gynocoloog eerst een keer ongesteld worden en de maand daarna mochten we weer klussen. Toen ben ik ook de eerste maand meteen weer zwanger geworden. Je kan namelijk nadat je eerst ongesteld bent geworden (wat bij mij 6 weken duurde) bepalen wanneer ongeveer je eisprong is.
Succes!!

Liefs, Go

Hoi Maagd,

Ik zit met hetzelfde.
Ook ongeveer twee weken geleden (6 maart) een mk gehad. Steeds nog wat afscheiding.
Ook tegen mij heeft de ha gezegd om eerst een menstruatie af te wachten alvoor we weer beginnen met klussen. Maar dat wachten duurt erg lang vind ik.
Ik heb op mijn vorige cyclus 4 maanden moeten wachten, dus ik weet niet hoe betrouwbaar het nu zal zijn. De vk vertelde dat het ongeveer 4 weken kon duren voor je weer gewoon ongi zou worden.

Veel sterkte met het wachten.
Groetjes kit

Hoi hoi,

nog even een reactie tussendoor

Ik mocht juist wel direct zwanger worden na mijn miskraam van de gynaecoloog!
Het kon beslist geen kwaad zei hij.
vreemd wel eigenlijk dat deskundigen toch verschillende adviezen kunnen geven..
Wellich heeft het ermee te maken dat ik een curretage gehad heb.

groetjes

Hoi hoi,

Ten eerste wil ik je sterkte wensen!

Zelf heb ik ook 2 weekjes geleden een miskraam gehad en zou eigenlijk gecurateerd worden,maar alles is (gelukkig)vanzelf los gekomen,dus kon de afspraak in het ziekenhuis afgezegt worden.
Ook ik mocht van de gyn gelijk weer zwanger worden.
Ik ben wel van het vloeien af en sinds zondag zijn we weer aan het klussen.
We doen dat om de dag tot dat ik ongesteld wordt,dan heb je lijkt me toch de meeste kans om zwanger te raken.

Succes

groetjes Caro

Hoi Lieve Maagd!

Ik wilde je gewoon even heel veel sterkte en succes wensen!
en je famillie ook!
en heel veel succes met zwanger raken! dat het maar gelijk weer raak mag zijn!

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan