hoe reken je je nod uit?

A

Anoniem

Guest
Ik ben ongeveer een dag of 14 geleden  geweest.
Meestal ben ik het om de drie weken.
We zijn al flink aan de klus geweest en heb nu steeds last van witte melkachtige afscheiding is dit normaal wie weet dit ?? Sorry voor de details
Ook heb ik steeds het gevoel of ik ongi moet worden??!!!
Wie kent dit??

Hoi Bietje
Meestal is je NOD 14 dagen na je eisprong. Maar ook dat kan verschillen. Het lastige is dat je je eisprong moet berekenen aan de hand van de dagen tussen je menstruaties. Sommige vrouwen voelen hun eisprong. Ikzelf heb het nog nooit gemerkt maar mijn cyclus is erg regelmatig (ben nu wel 5 dagen over tijd...spannend...). Je kan ook bij de drogist een ovulatietest kopen die kaan testen wanneer je eisprong is (lees goed de beschrijving)   als je dat weet tel je er 14 dagen bij op en rond die dag is je NOD. maar sommige vrouwen hebben een korte cyclus en andere weer heel lang. Eigenlijk weet je dus pas wat als je een paar keer je cyclus tijd heb bijgehouden. Maar je blijft waarschijnlijk toch lekker doorklussen dus ik zou een ovulatietest kopen voor je eisprong te bepalen (tezij je voorlopig spontaan wil klussen) en houd elke keer bij hoelang je cyclus duurd. Natuurlijk hoop ik dat ie 9 maanden duurd maar dat is afwachten.

ik hoop dat het duidelijk is anders hoor ik het wel groetjes

Hoi Bietje24,

Ik heb onder je andere (tweede) berichtje gereageerd.
Als je het niet erg vind, typ ik het hele verhaal niet nog een keer.
Zo kan ik ook de andere berichten nog even lezen en misschien wel
reageren.

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi ik reken het uit op babybrabbel.nl,
als je je aanmeld voor de red devil list, (op de homepage klikken aan de linkerkant op 'wie is er' en dan op red devil list)krijg je een vruchtbaarheidskalender, daarmee is het de vorige keer precies op de dag gelukt!! en raak.
dat gaan we nu weer proberen

ziet er zo uit!!

Terug
Bovenaan