Hoe schrijf ik deze naam??

Hallo allemaal,

Mijn man en ik hebben al een hele tijd een naam voor een meisje en aangezien we nu 3x een bevestigging hebben gekregen dat er een klein meisje op komst is vraag ik me eigenlijk ag wat de beeste schrijfwijze is i.v.m het uitspreken..

De naam is : Jenna
Deze spreek je dus uit als Djenna..
Zal ik de naam dus als Djenna of als Jenna schrijven?
Want natuurlijk wil ik niet dat deze naam op zijn oer hollands wordt uitgesproken..haha

De kleine meid krijgt trouwens 3 namen:
Jenna Chenoa Elena....

Ik vind ze erg mooi....

Alvast bedankt voor de reactie!!
Groetjes,
Renaat

Hi

Ik zou Djenna schijven, dan gaan mensen het idd niet verkeerd uitspreken, en ik vindt het ook mooier en exotischer, past meer bij de andere namen.

suc6 ;D

xx

Hoi,

wat een mooie namen hebben jullie verzonnen.. ik zou het ook schrijven als Djenna.. hollanders kennende gaan ze Jenna ook letterlijk uitspreken haha..

groetjes mij

Kwam even een kijkje nemen hier mijn dochter is nu 8 maanden en ik zat ook op het forum van augustus 2007 moeders net als jullie heel leuk om te zien en vooral dat mijn dochter heet ook Jenna leuke naam he !!!

maar wij schijven het zo Jenna vonden wij wat stoerder en iedereen zegt ook Djenna zoals het hoort haha we hebben eigenlijk niet zo veel last dat mensen het verkeerd uitspreken !

nou suc6 ermee en vooral met de zwangerschap

Liefs amanda

Ik vind Jenna een mooiere schrijfwijze! Djenna ziet er voor mij een beetje "fout" uit.
En de mama van Jenna hierboven geeft gelukkig al aan dat de meeste mensen het goed uitspreken.

Fijne zwangerschap!

Bedankt voor jullie reaties!!
En wat leuk Pris21, dat die kleine van jullie ook Jenna heet!!
Mijn man en ik vinden dit al jaren een mooie naam..

Ik vond Chenoa een mooie naam en mijn man Elena vandaar dat we het zo hebben gedaan..
Wij zijn er (denk ik..haha) wel uit en gaan de naam toch met een 'D' ervoor schrijven..
Eigenlijk vind ik het wel chique staan, vooral bij de andere namen.

Dus ons meisje gaat dus:
Djenna Chenoa Elena
Heten.......

Spannend allemaal hoor!!
groetjes,
Renaat

Terug
Bovenaan