Hoe slapen jullie kleintjes??

Hallo meiden,

Mijn kleine meid is nu bijna 5 wk oud, en slaap al bijna helemaal door, ik geef haar om 20.00 uur de laatste fles dan gaat ze lekker op bed en dan komt ze pas weer rond
5.00 uur en slaap daarna door tot 8.00 uur HEERLIJK!!!

Ze is een echt slaapkoppie en ze huilt bijna niet alleen als ze  honger heeft, wat ik niet heel erg vind want ik heb hier nog een zoontje van 2 rond lopen!!

Hoe doen jullie kleintjes het??

Groetjes Anne
mv Levi 9 april 07 en Jessie 30 maart 09

He Anne

Wat is het stil hier op het forum he?
Dat komt doordat er veel van de mensen die veel reageren actief zijn op het maart2009-hyves.
Misschien vind je het leuk om je daarbij aan te sluiten??
Moet je je even aanmelden bij Esme...

Er word daar gekletst over vanalles. Van BV tot slapen, van sex tot groeien etc....

Ik had ook geen hyves-pagina, maar nu ik het wel heb, is het erg leuk!
Hopelijk zie ik je snel....

Margo

o, vergeet helemaal je vraag te beantwoorden.

Daniek slaapt al een week of 3 door (ze is nu bijna 8 weken oud). Ze krijgt wel BV, dus dan ligt het wat anders geloof ik. Ik heb gewoon altijd goede slaapkids... haha

Hoe gaat het verder bij jullie??

Groetjes!

hoi,
even een vraagje ik ben mirjam en in heb een zoontje die in maart is geboren en nu lees ik dat er een hyves van is maar waar kan ik die vinden onder welke naam?
en hellaas slaapt mijn zoontje nog niet door.ik hoop het iedere nacht weer.

groeten, mirjam

Hoi,

ons zoontje is 13 weken oud en wordt vanaf het begin maar 1 keer per nacht wakker en daarnaast heeft hij nu in totaliteit 5 hele nachten doorgeslapen. Heerlijk is dat, maar ik vind het 's anchts wakker worden ook niet zo'n probleem. Rond een uur of 3 wordt hij dan wakker, we verschonen zijn luier en daarna voed ik hem in bed. Een half uurtje later leg ik hem weer voldaan in zijn bedje, ik draai me om en slaap ook weer gelijk.

groetjes

Terug
Bovenaan