Hoe slapen jullie?

Ik beroerd, ben normaal gesproken een buikslaper, maar dat gaat nou niet meer!Lig op mn zij met onder mn ene been een zwangerschapskussen, daarnaast nog een zacht kussen en 2 hoofdkussens,..anders kan ik mn arm nergends meer neer leggen.Alleen omdat ik op mn zij slaap lig je niet recht met je rug en ik heb me toch een pijn als ik wakker word in mn rug!Echt irritant.
Misschien hebben jullie tips om wat rechter te slapen, want word echt gek van!
Liefs Nance

Hai Nance,

Ik slaap ook niet lekker, slaap ook vaak op m e buik, maar lukt hier ook niet meer... ik kreeg al de tip van een voedingskussen, maar ik heb er nog geen een, voor de rest heb ik nog niet echt een tip voor je... ben zelf ook opzoek ;-)

Liefs Natasja

Ik slaap ook eigenlijk op mn zij nu. Soms kan ik nog op mn buik liggen maar mn gevoel zegt dat het de baby plet hahaha erg he. Weet niet of dat zo is?? Soms kan ik echt niet meer en dan ga ik echt op mn buik liggen hoor niet plat ofzo maar half schuin me een kussen er onder dat ik beetje schreef lig. Ja je moet crea bea zijn als je zwanger ben en een beeeetje wilt slapen ;-) zal niet mee vallen...

jja het valt echt niet mee, nou las ik weer ergends dat je beter op je linkerzij kan liggen dan op je rechterzij, dan heb je een betere doorbloeding enzenz.
Ga het vanavond toch maar es proberen en mn man ff naar de andere kant kicken hihihih:)ook snurk ik veel,...echt ergggggggggggg hahahaha.
Nou slaap lekker meiden!Veel liefs Nance

Ben normaal gesproken ook een buikslaper,maar is echt niet meer te doen.... Lag eerst ook helemaal ingebouwd tussen voedingskussen en gewone kussens, zodat ik op m'n zij bleef liggen. Inmiddels ben ik er redelijk aan gewend en gaan er steeds meer kussens het bed uit! Maar word nog wel heeel veel wakker.... Slapen is niet meer zo lekker als het ooit was!! Ach, het is tijdelijk en als het kan slaap ik overdag een beetje bij ;)

ja kan ook op mn rug liggen hoor maar van de week sprong mn kat van 4 kilo zo vanuit de vensterbank op mn buik. riep echt hard ahhhhhhhhhhhhhh. En hup meteen onzer weer. Gelukkig voelde ik de kleine in ene heel goed. Maar heb er min of meer een trauma aan over gehouden hahah lekker overdreven maar het voelt echt niet fijn.

ik slaap het fijnst nu op mijn linkerzij, als ik op mijn rechterzij ga slapen dan moet ik minimaal 3 keer per nacht naar de wc toe en als ik op mijn linkerzij slaap hoef ik meestal snachts niet naar de wc.

ik slaap ook niet lekker door.
ik heb het idee dat elke keer ik mij om wil draaien dat ik dan eerst wakker wordt heel raar.
en inderdaad ook heel vaak dan moeten plassen.

Terug
Bovenaan