Hoe snel dingen voelen

A

Anoniem

Guest
Hey iedereen,

Ik heb nu al een paar dagen last van mijn onderbuik, niet echt pijn maar ik voel hem wel steeds. Ik plas veel en heb meer honger. Ook zijn mijn borsten gevoelig en heb ik meer last van me neus(kan ook aan de pollen liggen, geen hooikorts maar hier zijn enorm veel pollen)
Ook heb ik af en toe hoofdpijn.
Maar ik slik gewoon de pil al ben ik net overgestapt van pil. Al moest dit volgens de apotheek niet uitmaken qua werking.
En ik word pas over een week ongesteld.

Kan ik al een zwangerschaps test doen? Ik heb vaak gehoord dat de pil deze beinvloed.
Jammer genoeg is mijn dokter een ... dus daar kan ik niet zomaar heen.

wat vinden jullie?

ik zou nog even een week wachten met testen..

Ik spreek uit ervaring: je lichaam kan je goed voor de gek houden!
Het geeft je het gevoel dat je zwanger bent terwijl je dat uiteindelijk niet bent!

En zeker als je gewoon de pil gebruikt, dan is de kans klein dat je zwanger bent!

Zet er niet al je hoop op (zoals ik ook deed) want dan ben je daalijk heel erg teleurgesteld!!

hee
als je pas over een week ongi moet worden dan heeft het nu denk ik nog geen zin om te testen! zou ik sowieso nog 5 dagen wachten!
ik weet niet zeker of de pil een zwangerschapstest beinvloed maar zou je haast wel denken,

groetjes

Ja de kans is klein als je aan de pil bent, maar ik ben wel gewisseld van pil, daarom twijfel ik.

Ik heb dit al eens eerder mee gemaakt, en toen hield mijn lichaam me zeker voor de gek, inclusief het missen van mijn ongesteldheid, voor 3 maanden.
Maar ik heb een paar tips gehad van de dokter om er achter te komen of het echt zo is, en elke keer als ik denk zwanger te zijn test ik deze, tot nu toe dus steeds niet.
1 van die tips is op je buik drukken boven je bekken en doet dat pijn, dan ben je zwanger. En dit doet nooit pijn, tot zondag, toen verging ik toen ik drukte.

daarom twijfel ik zo. Maar ja ik wacht nog wel met testen, word er alleen nerveus van. Want ik heb wel een kinderwens, alleen is het niet de juiste tijd.

Heey meid,

Als je nu gaat testen geeft de test toch negatief aan omdat er nog niet genoeg hcg hormoon in je lichaam zit, mocht je zwanger zijn. Ik zou wachten. Er is een kleine kans dat je zwanger bent, maar kan het niet zijn dat het door de wisseling van pillen komt? Heb dat zelf namelijk ook eens gehad.

Liefs ciomama

Ja dat kan natuurlijk ook nog.

ik wacht nog even en dan horen jullie het :)

Terug
Bovenaan