Hoe snel eisprong na vroege miskraam?

Hallo allemaal,

Ik heb op zaterdag 17 november een miskraam gehad na 5 weken zwangerschap. Nu willen we heel graag opnieuw proberen zwanger te worden. Ik vraag me af hoe snel mijn cyclus weer op gang komt, ik verwacht zelf vrij snel normaal omdat ik nog maar zo kort zwanger was. Heeft hier iemand ervaring mee, kan iemand vertellen hoe het bij hen ging? Moet ik de eerste dag van de MK als eerste menstruatiedag tellen? Kan ik er dan vanuit gaan dat ik na 2 weken ongeveer een eisprong heb?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties?

X dream_girl

Hoi Dream_girl,

Wat naar dat jij ook een miskraam hebt gehad. Ook al is het een vroege miskraam, je hebt er net zoveel verdriet van!

Ik had na 2 1/2 week mijn eisprong (gemeten via temperatuur) en ben toen gelijk weer zwanger geraakt (min of meer per ongeluk). Toevallig hadden we een dag voor de eisprong sex gehad... Ik geloof dat het wel gebruikelijk is, dat je cyclus net iets langer is dan voor de miskraam, een halve tot een hele week of zo. Tenminste dat is wat ik gelezen/gehoord heb.

Heel veel sterkte en geluk bij het opnieuw zwanger raken.

Kaskes

hoi hoi

ik ben gaan tellen vanaf de eerste dag van de miskraam.
ik ben toen op dag 33 weer ongesteld geworden. de ronde daarna was het weer 33 en afgelopen ronde was het 29. voor de miskraam had ik rondes van 30 dagen.

het hoeft dus niet veel langer te zijn dan voor de miskraam.

je eisprong  kan dus vrij snel gewoon weer komen. ik merk het heel erg aan het cervixslijm.  De  dagen voor mijn eitje heb ik daar veel "last" van.

sterkte!
Carina

Bedankt voor jullie reactie. Ik ga ook uit van de eerste dag van de MK als eerste ongi-dag en dan zou morgen of woensdag mijn eisprong zijn. Ik ga het voor de zekerheid testen met ovulatietesten. Ik hoop dat het snel weer lukt!

Liefs dream_girl

Ik zit even in een dipje, iedereen is maar zwanger en dan ben ik soms ineens zo verdrietig dat het fout is gegaan. Ik ben ook zo ongeduldig om weer zwanger te worden en die eisprong komt maar niet. Hoor ik weer dat Britney Spears weer zwanger is en echt pas 1 maand of zo en dan ben ik gewoon jaloers, ja slaat echt nergens op weet ik zelf ook wel. Maar ik wil het gewoon zo graag! Ik vertrouw er maar op dat het vast wel weer snel lukt, want de vorige keer ging het ook snel. Ik hoop dat mijn eisprong snel komt! Is het heel erg dat ik me zo voel? Hoe was dat bij anderen?

liefs

hallo !!

Ik heb 21 nov een miskraam gehad na 5 weken zwangerschap
Mijn huisarts heeft die dag geteld als de 1e van de cyclus toen heb ik de 7e en 14e dag bloed gegeven en vanavond hoor ik of ik een ei sprong heb gehad
Omdat ik een cyclus heb van 26 dgn moet het al geweest zijn
Het is even afwachten nog
Maar mijn vraag aan anderen is hebben jullie ervaring met die bloedtesten
Ik weet niet of dit in nederland ook gedaan wordt ( ik woon in België )

Hopelijk hebben we snel beter nieuws !!!!!!!

Liefs wilma

Hoi Dreamgirl,

hoe gaat het nu met je?
Vervelend meid die vroege miskraam, ik heb er ook 2 gehad bij 5 weken. Had de laatste keer 14 dagen na de miskraam alweer een eisprong en ben toen gelijk weer zwanger geraakt. Ben nu 8 weken zwanger, blijft spannend!
Ik hoop dat het bij jou ook weer snel raak is.

Groetjes,
Angel

Hoi,

Het gaat goed met mij. Ik had vorig weekend mijn eisprong (wel met wat bloed erbij, maar dat schijnt vaker te gebeuren) op zondag. Zowel op zaterdag als op zondag sex gehad dus ik hoop heel erg dat het weer raak is. Volgende week zondag weet ik het. Het duurt me allemaal veel te lang. De vorige keer had vanaf 5 dagen na mijn eisprong zere borsten en merkte ik ook al snel dat ik meer moe was, maar nu heb ik nog geen pijnlijke borsten, dus ik denk daardoor dat het niet gelukt is. Maar het zegt natuurlijk niks.

Maar sinds die eisprong merk ik dat ik echt weer vooruit kijk en ben ik niet meer zo verdrietig. Ik vertrouw er op dat het allemaal wel goed komt. En als ik jullie verhalen lees, geeft me dat hoop dat ik ook weer snel zwanger raak!

Ik tel de dagen af tot volgende week zondag, ik hou jullie op de hoogte!

X dream_girl

Terug
Bovenaan