Hoe snel kan je na de bevruchting je temperatuur hoog zijn!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi zwangere lady's,

Ik had effe een vraagje ik ben nu zo 3j bezig met kinderen krijgen, ik heb net vorige week vrijdag een IUI behandeling gehad, en het valt me op aan mijn temperatuur dat die echt hoog is...
Maar kan je je temperatuur al hoog zijn vanaf de bevruchting al je wel zwanger bent, of juist nog niet en is het nog te vroeg om te temperaturen....
Omdat ze zeggen altijd dat zwangere vrouwen een hogere temperatuur hebben....

Alsjeblieft antwoorden meiden!!!

liefs Chahida

he chahida,

bij je eisprong gaat je temperatuur een paar graden omhoog (0,3 tot 0,5 graden, volgens mij)
vanaf dan is je temp hoger tot dat je weer ongie moet worden (dus de dag dat je gaat bloeden) dan daalt je temp weer. als je wel zwanger bent dan blijft je temp hoog.

nou meid heel veel succes en ik hoop voor je dat het raak is!!

groetjes brigit
32 weken, 4 dagen

ps: je kan niet aan je temp zien (voor  je NOD)  of je zwanegr bent je moet echt je NOD afwachten!!

Dankje wel voor je antwoord meid, ik d8 dat je temperatuur gelijk daalde na je eisprong...
Nou ik w8 het wel af, ik mag 23juli de zwangerschapstest doen zei de fertiliteitsdokter, dus ik w8 het af...

liefs Chahida

Hallo,

Volgens mij daalt je temperatuur direkt na de eisprong als je eitje niet bevrucht is.

Dit was de rede dat ik een dag of 2 na m'n eisprong al sterk vermoede dat ik zwanger was want de temperatuur bleef tot de menstruatiedatum (en   daarna  omdat ik zwanger bleek) hoog. Testen heeft dan nog geen zin, maar toen ik 1dag overtijd was bleek ik zwanger.

Will je niet blij maken met een dooie mus maar er is hoop!!!

Zal voor je duimen.
Debbie

Nee hoor, de temp daalt pas vlak voor je menstruatie! Alles staat ook
haarfijn uitgelegd op www.vruchtbaarheid.org voor diegenen die het nog
eens willen nalezen!

Doei!

groetjes, Sisi.

Soms daalt je temp pas als je al ongesteld bent, en je kan ook na de eisprong een dip hebben in de temp, maar in principe blijft je temp hoog tot aan het begin van de volgende cyclus (als je niet zwnager bent)

Miep

Terug
Bovenaan