Hoe snel kunnen dingen veranderen / hoe is gereageerd op zomertijd

Een paar maanden terug maakte we ons druk over hoe onze kleintjes zouden reageren op de wintertijd. Ik heb niemand, maar dan ook niemand gehoord over hoe onze kleintjes reager op de zomertijd!

Lukas slaapt nu tenminste tot zeven uur uit! gisteren dan ;-) en hij had gisteren wat meer moetie dan normaal om in slaap te komen, maar dat kan ook liggen aan het feit dat hij een hele drukke dag heeft gehad.

Nu doet hij overigens poging om over een levensgroot knuffeldier te kruipen en dat lukt hem aardig moet ik zeggen. Leuk om te zien!

Annemieke

Yoëll heeft van geen van beide de tijdswisselingen last gehad.
Hij werd zondag tegen zevenen(nieuwe tijd)  wakker, normaal gaven we hem dan zijn speentje, omdat het dan 6 uur was,  maar nu hebben we hem bij ons genomen en wakker laten worden.
Toen ik om half acht met zijn fles aan kwam vond hij het allemaal een beetje vreemd.
Na een paar minuten heeft hij hem leeg gedronken (tja als het maar eten is...)

Pauline

Last wil ik het niet noemen, want wij mogen al twee dagen een uurtje langer uitslapen van de meiden, erg fijn dus!!!!!!
Zal ook vast weer snel over zijn maar het was wel lekker!

groetjes Danielle.

Wij hebben ook ' luxe' last van de zomertijd. Hjerre wordt pas na tienen wakker....en mama dus ook even....heerlijk! Ik geniet er maar van voor zolang het duurt!

Groetjes Hanneke

Twan was gewoon om 7 uur wakker. Was hij wintertijd ook en nu weer, ondanks dat het dus een uurtje later was. Verder weinig tijd gehad, wij hebben verduisteringsrolgordijnen in zijn slaapkamer, dus 's avonds heeft hij er ook geen last van.
Groetjes Maaike mv Twan

Normaal gesproken werd ze in de wintertijd rond 8 uur sochtends wakker...
Dus nu een uurtje later...Lekker om 9 uur
Maar savonds naar bed gaan dat is nu niet meer zo makkelijk...
Normaal krijgt ze om 7 uur nog de fles en dan naar bed...
Maar daar is ze nu niet zo blij mij....Want het is tenslotte toch nog erg licht

Dus nu maar een uurtje later de fles...

Hoi hoi,

Gisteravond wilde Isa maar niet slapen. Om 21.00 u sliep ze nog niet (terwijl ze er om 18.30 u al in lag). Huilen, huilen en huilen.
Toen ben ik met haar in ons bed gaan liggen maar ook toen duurde het nog ruim een half uur voor ze in slaap dommelde. Om vanochtend om 06.00 u weer wakker te zijn!
Zou nog kunnen komen door de klok maar het kan ook een nasleepje van haar "buikgriepje" van de afgelopen dagen zijn.....

Grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan