Hoe snel merk je het?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje, wanneer begin je te merken dat je zwanger bent? Na hoeveel weken begin je kwaaltjes en dergelijke te krijgen?

Ook heb ik nog een vraag, misschien een beetje stom, maar ben je alleen tijdens je eisprong vruchtbaar of kan je daarvoor of daarna ook 'gewoon' zwanger worden?

Groetjes Maaike.

Hoi Maaike,

je bent 24uur voor en 24 uur na je eisprong het bevruchtbaars. Voel jij je eisprong? ik de laatste keer wel! en wat denk je???zwanger! Ondertussen alweer 13weken en 1dag! van de eerste.
Ik merkte het 2 weken voor mijn nod. ik werd ineens duizelig   en misselijk. Ik dacht eerst dat ik migrene aanval kreeg (gelukkig niet). sommige hebben al gelijk na hun eisprong zwangerschapskwaaltjes en andere pas na hun nod. En sommige nog later of helemaal niet. Dat is per persoon en per zwangerschap verschillend.

Suuces meid! ik zal voor je duimen!

groetjes ingrid

hoi allemaal
ik heb een vraagje ik ben nu 21 en mijn vriend word binnenkort 29, we zijn bezig voor kinderen.
nou ben ik 20 augustus ongesteld geweest en heb een onregelmatige menstruatiecyclus. als ik van 28 dagen uitga zou ik 17 sept ongi moeten worden (hoop natuurlijk dat het niet gebeurt) maar ik heb nu sinds een paar dagen,dat ik misselijk ben en duizelig,en heb ook het idee dat ik vaker moet plassen.
soms ook last van de borsten en heb ook een rare smaak in de mond. en klinkt beetje raar maar moet soms ook meer boeren.
nu heb ik een beetje op internet gekeken en daar stond dat ik wel zwanger zou kunnen zijn(volgens die site zou het dan nu 2 weken zijn)
maar ik vroeg mij af of je niet eerder kunt testen dan je nod dag.
wat ik ben nu wel een beetje in spanning of het zo is.
dank jullie wel voor de reacties.
veel sucses allemaal met zwanger worden.
groetjes

Hoi elmootje,

Wat ik begrijp uit jouw verhaal is is dat je twee weken geleden ongi was. Dus dan lijkt het me wel sterk dat je zwanger bent.
Als je ongi bent moet je vanaf dag 1 gaan tellen en bij een cyclus van 28 dagen ben je vruchtbaar op dag 14.
Dat zou betekenen dat je nu vruchtbaar zou zijn.
Ik denk dat de kwaaltjes die je nu hebt bij je eisprong hoort.
Ik hoop uiteraard voor je dat je wel zwanger bent. Ik ben geen arts.
Succes.

Groetjes Bianca

hoi bianca.
dank je wel voor je reactie. misschien heb je ook wel gelijk.
ik ben nu sinds een paar maanden ook met de pil gestopt,na best wel wat jaren de pil te hebben geslikt.
mijn cyclus is ook nog niet helemaal regelmatig, het word wel steeds regelmatiger vorige x was 27 dagen en die x daarvoor 29 dagen.
dus misschien is het idd wel de eiersprong.
maar ik heb zoiets mocht ik ooit zwanger raken,dan wil ik het wel zo snel mogelijk weten(aangezien ik ook rook,en veel last heb van hoofdpijn en dus wel regelmatig asprine nodig heb) wat ook niet goed is voor een kindje.
maar ik zal wel even afwachten maar het is wel vervelend.
groetjes

Terug
Bovenaan