Hoe snel merk je zwangerschapsverschijnselen?

Ik heb sinds een paar dagen harde en een beetje gevoelige tepels. Ben twee weken geleden ongesteld geworden en 1 week geleden gemeenschap gehad. Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben maar kan je dat al na 1 week merken? (Ik heb een keer eerder een miskraam gehad en m'n borsten voelden daarvoor hetzelfde als nu. Ik ga over 6 weken trouwen en ben als de dood dat ik weer een miskraam krijg).
Wie kan mij hier meer over vertellen. Wie voelde dit ook zo snel al?

Over die zw.verschijnselen is niet zo veel te zeggen. De een heeft ze wel en al vroeg en de ander niet. En als je wel verschijnselen voelt, hoeft dat niet per se te betekenen dat je zwanger bent ('t zijn meestal van die dingen die je ook zo wel eens hebt, maar het niet zo merkt omdat je dan niet bezig bent met zwangerschap).

Bij mijn weten zitten er altijd op zijn minst 10 dagen tussen de 1e dag van de menstruatie en de eisprong. Om die reden denk ik dat je niet 'bang' hoeft te zijn dat je nu zwanger bent.

Wel jammer dat je de zwangerschap meteen associeert met een miskraam. Ik kan me goed voorstellen dat die 1e 12 weken straks voor je extra spannend zijn. 'k hoop dat je t.z.t. er ook van kunt genieten.

In elk geval vast een hele fijne bruiloft toegewenst!

Ik denk ook niet dat je zwanger kan zijn, omdat je inderdaad 10 tot 12 dagen na je 1e menstruatiedag je eisprong pas hebt. En dan nog is de kans heel klein, dus ik denk dat je nu niet zwanger kunt zijn.
Geniet van je bruiloft!

Hoi Ik heb net een boek gelezen over zwanger worden en daar staat in dat het best kan voorkomen dat hje eerder een eisprong hebt gehad hoor. Dus je zou zwanger kunnen zijn. Er stond zelfs een verhaal in van iemand die gevrijd had tijdens de menstruatie en toch zwnger was geworden, dus je weet nooit!! En daarnaast leven de zaadjes soms wel 3 dagen dus alles kan...succes

Terug
Bovenaan