Hoe snel ontstaat indroogstreep

Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen. Begin september ben ik bevallen van een dochter. Mijn vriend en ik hebben gemeenschap met condoom. Echter, wij zijn laatst eenmalig zonder condoom gestart, dit ging dus over ca 3 minuten. Dit is natuurlijk echt heel erg dom - ik sla mezelf ook voor mijn hoofd… Dit was ongeveer nu een anderhave week geleden. Ik heb eergisteren en vandaag zwangerschapstesten gedaan (omdat ik wat misselijk was en toen dacht aan dat we het toen heel even zonder condoom gedaan hebben - kon overigens daar nog niet eens van zijn). Nu is de misselijkheid weer weg, maar ik heb dus 4 testen waarbij na afleestijd een heel licht streepje komt te staan. Ik zie het streepje ongeveer verschijnen na 5 minuten dus dat is wel echt nét nadat je het nog mag aflezen. Zou dit (bij ale 4 dus) een indrooglijntje kunnen zijn of denken jullie aan een prille zwangerschap (en dus doordat het zo pril is pas heel laat een lijntje) óf nog hcg in mijn lichaam ivm 9 weken geleden te zijn bevallen. Ik weet bijna zeker dat ik het lijntje niet op de foto krijg omdat het echt heel licht is en ik moeite moet doen t te zien, maar ik zal het zo proberen. Oh ja, ik ben nog niet ongesteld geweest dus geen idee wanneer er een eisprong was oid…

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervaring is met indrooglijntjes. Kunnen deze al binnen 7 minuten ontstaan? Ik hoor het graag!
 
Tja die 3 minuten kunne natuurlijk net genoeg zijn als jij in je vruchtbare dagen zit.  Binnen 5 minuten kun je hem als positief beschouwen  daarna lastig. Ik zou over een paar dagen nog eens testen  dan weet je het zeker ?
 
Sommige testen hebben echt last van indroogstreepjes.. Welke testen heb je gebruikt? 
En tja, onveilig is onveilig. Sommige mensen zijn snel weer vruchtbaar na hun bevalling. Hopelijk is het loos alarm! 
 
 
Terug
Bovenaan