Ik zie in een ander topic dat je na een week gewitcht bent van voeding. Sorry, echt een beetje dom! Heb geduld alsjeblieft!!
Hier ook zo getobt ivm refluxziekte, de ergste vorm van reflux. Mn dochter was er doodziek van, dronk nog maar 300cc per 24 uur en spoog alles uit en spuugde bloed mee. Haar slokdarm was kapot. Ze huilde uren, was zoooo zielig.
Wij kregen voeding vanuit België (Nesle NAN AR) voorgeschreven vanuit de kinderarts.
Na 4 dagen zag ik vooruitgang, na 7 dagen ging het ineens niet meer goed. Ik baalde en snapte er niks van. Toch vol gehouden en na 12/14 dagen ging het ineens weer goed en dat is toen altijd zo gebleven. Best kans dat jij na die 7 dagen toch ook echt te vroeg gestopt bent omdat je geen geduld had. Nu ha je die hele cirkel wéér rond...!!
Maargoed, doe ermee wat je wilt.. je hebt al een aantal keer advies gevraagd de laatste tijd geloof ik, en meerdere mensen zeggen dat je 2 weken geduld moet hebben... dat weet je stiekem wel, maar het ook echt 2 weken volhouden is blijkbaar lastig. Ik weet als geen ander dat een krijsende baby die pijn heeft heel pittig is, wij hebben 3 volle maanden getobt en sliepen serieus max 3 a 4 uur per nacht allebei, maandenlang. Plus nog rrn dochter van 2 jaar in huis die óók aandacht nodig had en gewoon om 6.30 uitgeslapen was. Het was mega pittig en ik denk zeker niet rooskleurig aan die periode terug. Maar écht, de volhouder wint en dat is dus echt het lichaam van je kind het 2 volle weken de tijd geven! Sterkte!