Hoe snel zijn jullie kindjes?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Dani is nu 7 maanden en er zeggen zoveel mensen dat hij zo vlot is?
Maar nu gaan we kijken! ik geloof er namelijk niks van omdat alle kindjes dat heus wel rond deze leeftijd kunnen!

toen dani 2 maanden was kon hij al heeel stevig staant op onze schoot en wou niet anders dan staan
dani kon met 5 maanden al helemaal zelf standig zitten..
dani wou met 6 maanden al heel graag mee aan de hand lopen om stapjes te zetten
dani kon met 6 maanden al kruipen
dani kan aan de tafel of bank zich eigen op trekken en blijven staan met 7 maanden
bij 4 maanden zei dani al ja wat hij nu nog steeds antwoord als ik vraag wil dani speen   dus of het toeval was? dat weet ik niet

dit was het zo'n beetje

xxxx manuela en de kleine dj

Als ik dat zo lees, is hij echt snel. Ieder kindje maakt zijn/haar ontwikkeling door, de ene sneller als de andere!
Met 6 maanden, draaide Isis van rug naar buik en terug en met 7,5 maand ging ze zelf zitten. Kruipen kan ze nog niet, maar is flink aan het oefenen. Ze brabbelt er op los, maar echt woorden? Dat niet.

x Esther (mv Isis 29-11-06)

Ja met dat omdraaien van buik naar rug was dani 4maanden en met 5 maanden kon hij het ook andersom!
het is inderdaad verschillend hoe iemand zich ontwikkeld.. maar ik vind het zo stom dat mensen denken dat dani al 1jaar is! Kvind het soms echt niet leuk om aan te horen...
www.djukkiej.beebiesite.nl

We zouden het ok leuk vinden als jullie een berichtje achter willen laten!
xxxxxxjes

Hier gaat het een stuk langzamer. Ze kan al wel zitten en van zitten naar liggen op de rug of d'r buik. Ze probeert zich ook op te trekken tot staan maar krijgt haar dikke billen niet van de vloer. Lukt trouwens wel als ze zich aan mijn handen optrekt.
Kruipen wil niet lukken en dan wordt ze WOEST en lukt het zeker niet meer.
Ach, deze dame is al heel ver met eten en eet gewoon met ons mee. De rest zal ook wel goedkomen.
Oh ja, ze is nu 9 maanden.

Hoi!!

hahaha.. en ik dacht dat mijn meissie snel was!! NOT!!!

Ff denken... met 4 maand rollen... met 6 maand ook kruipen... met 7 maand staan en zitten... en met 8 rond de tafel stappen en 1 stapje los overstappen.

Babbelen.. doet ze dus ook; papa, emme=mama, kijke, die, ja.

Klappen in de handjes, zo varen de scheepjes voorbij.. sinds deze week doet ze ook dansen... hahaha (wiebelen op de muziek) als ik vraag; hoe groot ben jij?? steekt ze de armpjes in de lucht, en zeg ik; ZOOOOO GROOOOOT!!!!!!

Nu ben ik dus bezig met leren papa is centjes verdienen (wrijven met vingertjes)

En 8 tandjes in dat kleine smoelwerkje.. en haar kaak is nu diiiiiiiikkkkkkk, dus kiesjes zitten er ook aan te komen.

PFFFFF eeen heeeeeeeeeeeel verhaal!!!
Groetjes Debby mv B'Elanna

Wat een verschil zeg. Dean is 1 dag jonger dan B'Elanna (weet niet meer precies hoe je het schrijft). Hij rolt de hele kamer door, kan los zitten en tijgert. Oh en hij kan heeeel hard gillen. Voor de rest brabbelt hij onverstaanbaar. Een groot verschil dus.

Groetjes,
Nelly.

Hoi Nelly,

Ja gek is dat he??? toevallig zat ik daar van de week over te denken....
Bij een kennisje haar zoontje (4 dagen jonger, dus 8-10) gaat ook op 'normale' snelheid..
Zij heeft zoiets van; Doe nou eens wat!! dat mag best iets sneller....
En ik heb zoiets van; Neeeee!!! je bent nog een beebje!! gedraag je daar ook naar, ietsje langzamer a.j.b....  
Maar het is ook heel tegenstrijdig... soms heb ik  maar net als net stond ze los in de box te klappen .. en dan ben ik bere-trots!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan