Hoe snel zwanger na miskraam ?

<p>Hoi lieve dames ! <br />Ik heb in februari een miskraam gehad bij 12 weken zwangerschap , tot op heden helaas nog niet zwanger .. duurde het bij jullie ook zo lang nadat jullie de miskraam hadden gehad ? Ik maak me een beetje zorgen . Waren in oktober begonnen en al vrij snel zwanger en nu duurt het best lang ( voor mijn gevoel ) als je hoort dat je meestal na een miskraam snel zwanger bent</p><p>hoor graag van jullie</p><p>veel liefs van mij xx </p>
 
Het is een fabel dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam. Bij mij duurde, na een aantal complicaties en 2 curretages 3 maanden voordat ik schoon werd verklaard na me miskraam en toen na 5 maanden weer zwanger. Heb je wel weer een cyclus? Want dan denk ik dat je gewoon geduld moet hebben, hoe moeilijk het ook is.
 
Hoi ! dankjwel voor je reactie ! Nee helaas geen normale cyclus , heel onregelmatig . Maar Had ik voor mijn miskraam al wel ongesteld iedere maand dat is al iets .. ik ga afwachten dankjwel en een fijne avond xx 
 
Het is niet dat ik denk dat er iets niet goed is , dacht alleen dat je heel snel zwanger bent na een miskraam , dus duimen deze maand .
 
 
In april met 18+3 bevallen.
Na 10 week toen weer zwanger. Helaas had ik een windei (lege vruchtzak), wat afgelopen vrijdag weer een miskraam geworden is.

Redelijk snel weer zwanger dus, maar helaas dus weer mis gegaan
 
Hier in dec een miskraam (windei) en nu 31 weken op weg. 
Dus 2,5 maand ongeveer voordat ik weer zwanger was. 
Het varieert bij iedereen. Mijn VK zei me overigens dat niet alleen je lijf maar ook je mentale ik er weer klaar voor moest zijn. Just go with the flow en pin je er vooral niet bij elke menstruatie op vast. Dat werkt averechts zei ze.
 
Hier vanaf 2019 4x mis gegaan en nu 22 wkn zwanger.
sept 2019 na 17 weken moeten afbreken ivm ernstige afwijking (zou niet levensvatbaar zijn)
mrt 2020 geen hartactie meer met 8 weken en dus opgewekt.
juli 2020 na 12 weken afgebroken ivm zelfde afwijking
En nu dus 22 weken zwanger, maar de cyclus daarvoor een miskraam met 5 weken. Was dus nog heel pril en kwam vanzelf op kan. Daarna was ik dus toevallig wel direct zwanger.


We hebben altijd direct weer geprobeerd om zwanger te worden. Maar kan dus soms best een tijdje tussen zitten hoor. Het hielp ons om het soms even los te laten, hoe moeilijk dat ook is.. 
Succes! ? 
 
 
Terug
Bovenaan