hoe snel???

Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen , ik ben 24 jaar en heb een dochter van 2,5 jaar en heb vorige week vrijdag een miskraam gehad, gecurreteerd, nu heb ik het gevoel dat er weer een eisprong aankomt want die voel ik altijd, is het te snel om weer te proberen?
Hoe doen jullie dit?

Hallo

Ik begrijp heel goed dat je het snel weer wilt proberen, maar je kan het beste even je lichaam wat rust geven.

Ik ben ook gecuriteerd en mocht 6 weken geen sex, niet zwemmen en niet in bad het is van binnen toch open gemaakt om het maar zo te zeggen.

Succes met wat je zal gaan doen

Hoi Natascha,

Vervelend meid dat ook jij een mkgehad hebt. Veel sterkte met het verwerken ervan.
Ik kreeg na mijn curettage van de gyn te horen dat we er meteen weer voor mochten gaan als we dat wilden (wel wachten met sex totdat bloedingen gestopt waren ivm infectiegevaar). Heaas werd ik na 4,5 week weer gewoon ongi, maar geod ik wist wel dat allles weer werkte. Was ronde 2 na de  curettage overigens weer zwanger maar ook dat werd helaas een mk. Enige voordeel van 1 ongi afwachten is dat je weet hoe lang je zwanger bent, maar ook dat kunnen we met een echo snel nakijken,dus geen probleem als je meteen weer zwanger zou raken.

Veel sterkte en ik hoop dat je snel gezond zwanger bent.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan