hoe staat het ervoor??!!

hallo dames!

ik was benieuwd hoe het ervoor staat met jullie?
al nod's in aantocht? al mensen die smorgens kotsend naar het toilet rennen? (dat willen we allemaal wel he! haha) of zijn er ook wat mindere nieuwtjes te melden dat er dames al ongi zijn geworden!?

verder iedereen succes met klussen en vooral met wachten.....
moet zelf nog 3 dagen wachten voor mijn nod (21 juli)!
ik laat het jullie weten!
xx kimpansee

hoi Kimpansee,

Ik ben nu in afwachting van mijn ongi na een mk. Dit duurt langer dan normaal dus ik weet niet echt wanneer ik het moet verwachten. Vorige keer kwam het na 5 weken dus ik ben benieuwd.

Spannend hoor bijna je NOD alweer. Hoop goed nieuws te lezen!!

Liefs Claudy

Hoi Kimpansee. Jij ook hier, ik las een aantal berichtjes terug dat hier ook een vervelende anoniem bezig is en dat jij die een mooie hak zette. Op het andere forum sprak ik niet de meiden direkt aan op hun gedrag/ reactie, maar ik denk dat er buiten de vervelende anoniem ook door andere dames wel eens negatief word gereageerd over het algemeen ook anoniem. Ik had begrepen dat dit bij bea ook zo was vandaar mijn reactie. Verder vind ik dat we elkaar goed steunen, ook ik ondervind hier gelukkig veel steun.

Spannend voor jou zo enkele dagen voor je NOD, ik zal voor je duimen.

Liefs Molly.

Hoi Kimpansee,
Heb 21 juli ook nod. Heb er geen goed gevoel over. Helemaal niets, wat op een goed teken lijkt, dus denk dat er weer een volgende ronde aan komt.
Maar het blijf spannend. Lees het wel hier hoe het met jou is. We tellen weer af.
Groetjes Arina

Ha die Kmpansee,

Mijn NOD is nog lang niet in zicht.. ik zeg lang want ik vind die laatste twee weken van de cyclus altijd zooooo lang duren! Dat ken je wel he.

Van daag weer naar het zh om te zien of ik dit weekend mijn ei gehad heb... Ben zo benieuwd!

Leef met je mee dze drie dagen tot je NOD.. Zal voor je duimen. Heb je enig idee of de rode duivels zich aan gaan kondigen?

Liefs Lill.

he lill,

las net je zh verhaal!!
wordt dus nog ff door klussen...hihihi!

nee, voor mij nog nix dat er op wijst dat ik ongi ga worden, maar ook nix dat er op wijst dat ik zwanger zou kunnen zijn.

pijnlijke tepels heb ik al iedere maand sinds ik probeer zwanger te worden, en hoofdpijn ook geloof ik!!

afwachten dus maar weer.....ik ben woensdag vrij (noddag), maar test dan nog niet. ik probeer te wachten tot vrijdag, dan ben ik ook vrij (als ik voor die tijd nog niet ongi ben geworden!!)
je hoort het wel van me!!

wanneer is je nod dan? in augustus geloof ik of niet?

xx kimpansee

Terug
Bovenaan