Hoe staat het met alle kerstwensen... ?)

Meiden, ik kan het niet geloven.. maar het ziet er naar uit dat er nog een wens gaat uitkomen.. haha...
EEN ONTZETTENDE LEUKE MAN WANDELT OVER MIJN PAD!
En ik maar roepen! Nee nee, geen mannen voor mij voorlopig! Haha!
Tadaaaaa! Kan het nog niet helemaal bevatten! Hij belt me iedere avond en ik vind het leuk! In het echt is het ook een kanjer! Haha zit hier helemaal blij te zijn.
Zien wel hoe balletje rolt maar is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden dat ik dacht... nou daar zit misschien wel toekomstmuziek in!
Erg leuk! En ga er maar van genieten!
(terwijl ik hem vertel dat ie moet ophouden met die opzin, dat liefde niet bestaat enzovoort haha)
Hopelijk komen alle andere wensen ook uit!

(en voor de dames die even mindere tijden beleven in de liefde.. eh.. tsja.. het kan dus na een tijdje er echt weer heel anders uitzien )

Liefs!
Daan

Hey Daan,

wat ontzettend leuk voor je!! geniet van alle aandacht!
ik vind het momenteel ook even heerlijk weer verliefd te zijn

misschien bestaan ze toch nog, betrouwbare mannen....

liefs Jenneke

Hey Jenneke!
Jij kan het weten
Ben blij dat jij ook lekker aan het genieten bent!

Ik ga nog even kalmpjes aan doen maar vind het stiekem erg leuk, want hij doet me wat! En dat zijn er maar weinig! Hoera! haha

liefs!

Zeg Daan, ben jij helemaal gek geworden...
Je mag hem niet op het verkeerde been zetten hoor, wel laten weten dat je het echt leuk vind dat ie je belt!!! Wat is zijn nummer, dan doe ik het wel.
Nou heerlijk zeg, geniet jij lekker van dit gevoel! Nu weet ik ook waarom jij zo’n fantastisch humeurtje hebt... vlinders!!!

Hey Daan,

Wow....jij??? Hihihi!! GEWELDIG!!! Echt waar. Super.....!

Geniet er van ennuh, zoals Stephanie al zegt; waag het niet om hem het gevoel te geven dat het wellicht niets wordt hoor, anders zal ik me er eens mee gaan bemoeien!!

Ik zei toch dat ik blij ben omdat jij blij bent. Ik wist alleen niet waarom en nu wel

Liefs Fonske

Goooooo Girls!!!

En inderdaad, een béétje hard to get spelen is prima, maar als je hem écht ziet zitten mag hij dat ook wel weten, toch?

Geniet (voorzichtig) en laat langzaam maar zeker een stukje van je muurtje afbrokkelen Daan, je verdient het!

En by the way: wat een waanzinnig mooie Evi-foto in die andere topic!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan