Hoe staat het met de klachten?

Een paar weken geleden voelde ik echt helemaal niets. Nu heb ik wel degelijk weer meer last van mijn borsten en 's morgens kan ik ook echt over mijn nek gaan. Niet elke morgen trouwens. Er komt verder niets uit maar ik moet gewoon kokhalzen. Als ik mijn tong meepoets als ik tandenpoets dan ga ik echt over mijn nek en dat is alleen 's morgens en word ik gewoon misselijk. Heel raar.
Verder moet ik op tijd eten, als ik dat niet doe wordt ik gewoon helemaal niet fit. Het eten smaakt me trouwens niet elke dag even lekker.

En ik word al dikker. Je kunt het gewoon al zien, als je het weet. Mijn buikje is al een feit. Ik geniet er erg van! Waarschijnlijk komt dit omdat ik al zwanger ben geweest, maar dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht!

En hoe is het met jullie? pluimpje, is je maag al wat rustiger?

Groetjes

ey!

als ik op tijd eet gaat het hier redelijk.. ben dan nog wel de hele dag door misselijk.. maar hou het in ieder geval binnen!! moet wel elke week na de dok omt in de gaten te houden.. ben in het begin van mijn vorige zwangerschap 12 kilo afgevallen..

ook hier begint mijn buik al te groeien.. zal me niets verbazen als veel mensen al denken: zal het?
maaaarrr....op een goede vriendin na hebben we het nog aan niemand verteld.. nog even een paar weekjes wachten!

liefs

Hey,

wat herkenbaar allemaal zeg, wat je schrijft :)
Heb ook soms kok-neigingen, eigenlijk de hele dag door, en moet geregeld wat eten. Ook heb ik een heel opgeblazen gevoel aan het eind van de dag, zodat m'n maag steeds moet "ontluchten" zeg maar. En mijn darmen zijn gevoeliger dan voorheen, das is ook echt wel minder :)

Mijn buikje past ook al niet meer in al m'n outfits, hihi, nog wel een beetje wennen, heel leuk, maar omdat wij het ook nog niet verteld hebben.....begint het sommige mensen toch op de vallen dat ik voller wordt :)

En pluimpje, wat fijn te horen dat je in iedergeval weer eten binnen kunt houden zeg!!!

knuf

Hoi hoi, ik ben erg moe, vraag me af of ik gewoon moe ben of van het zwanger zijn en koffie vind ik niet meer lekker, terwijl ik eerst tig koppen koffie op een dag kon drinken.
"s avonds zet ik mijn knoop van mijn broek open en af en toe een misselijk gevoel maar gelukkig verder nog niks bijzonders.
ff een vraagje voor de mama's met ervaring, wat hebben jullie gekocht aan zwangerschapskleding?

Nou sinds vanochtend ook last van de bekende ochtend misselijkheid...nu gaat het gelukkig weer beter!
Had het heeel warm en elke keer kokhalsen en duizelig bah heel vervelend. Ik verheug me weer op morgenochtend..leek wel alsof ik de griep had pfff

Hoe gaat het met jullie?

Terug
Bovenaan