hoe staat het met goede voornemens? bij mij goed!

Hey!

We zijn de maand januari alweer uit in het nieuwe jaar en bij mij is dat altijd het moment waarop ik dan alweer vergeten ben wat mijn goede voornemen ook alweer was! Dit jaar niet! Ik ga waanzinnig goed!

Mijn goede voornemen was om te gaan lijnen. Bij mij houdt dat dan in om doordeweeks niet te snoepen of chips te eten. Bij mij zet dat al snel zoden aan de dijk aangezien ik echt chips verslaafd ben en het liefst moet daar dan nog dipsaus bij! Zo slecht om dat bijna dagelijks te eten.....dus....
ik ben momenteel echt vrienden met de weegschaal! Er is al 4,5 kg. af! Ben zo trots op mezelf!

Ik vroeg me af hoe het bij jullie gaat met de goede voornemens!

x miranda

Wat knap Miranda!
Ik had dus hetzelfde goede voornemen, MAAR...
soms lukt het en soms niet...
Maar ik ben eigenlijk al blij dat het soms wel lukt. Ik geef het niet op ofzo! Maar soms grijp ik terug naar een oude gewoonte op dagen dat ik moe ben of niet fit. Ik ben wel begonnen met sporten en dat gaat heel goed. Daar ben ik dus wel heel blij mee.
En dan gezond eten, daar moet ik gewoon echt mijn aandacht bij houden. Ik hou nl. heel erg van zoet en dat is dus niet goed he!
Heel fijn dat het bij jou zo goed gaat! Ben benieuwd naar hoe het bij de andere forumvrienden gaat met de voornemens.

Groetjes Babybelle

Hi Miranda,

Proficiat! 4,5 kg is niet niks! Na de zwangerschap wil ik ook weer gaan lijnen, ik neem tenminste aan dat ik na de bevalling weer op mijn oude gewicht kom en dat was een aantal kg te veel.

Ik doe al jaren niet meer aan goede voornemens met het nieuwe jaar. Als ik iets goeds wil doen, kan dat het hele jaar door.

Gr. Tamara.

Jeetje al 4,5 kilo! dat zou ik ook wel kunnen gebruiken.... maar goed, hier ook geen goede voornemens want er komt toch niks van... alhoewel ik wel graag wat zou afvallen! maar ook hier een enorme chips fan en chocola gaat er ook altijd in.........
Vind het echt knap van je dat je er ook echt af kan blijven!!! Ik probeer het altijd wel maar dan denk ik vervolgens savonds dat ik toch best wel veel gedaan heb die dag en dat ik best een bakje chips mag..........

Wow, dat gaat goed zeg! Ook ik ga afvallen na mijn zwangerschap. Maar omdat ik weer bv ga geven moet ik dat heel rustig aan doen. Maar idd, koek, snoep en chips laten staan scheelt (bij mij iig) een hoop.

He,dat schiet lekker op.
Ik had hetzelfde voornemen,maar wel na de verjaardag van mijn moeder.(10 januari)Doordeweeks eet ik zo'n 1200 cal.en in het weekned gaat alles wat losser.Ik ben nu 5 kilo kwijt.Dus net als jij op de goede weg.
Hoeveel wil je afvallen?Ik in totaal 20.

Groetjes Jessica

Ik had geen goede voornemens maar ben wel sinds vorige week aan het bewuster eten en ben 3 kilo afgevallen, hopelijk vallen we allemaal een hoop af! Ik wil er 35 afhebben....

Gr Mascha

Ik ben niet bezig met afvallen, maar mijn voornemen was meer tijd met manlief en mn vriendinnen doorbrengen en meer tijd voor mezelf maken!!

Helaas is dit nog niet echt gelukt, maarja, de dames zijn dan ook al drie weken aan het sukkelen, dan weer griep, dan buikgriep, dan de waterpokken, dan doorkomende kiezen en tsjaaa... dan is qualitytime niet prioriteit nummer 1.

Maaaaaarrrr...... volgende week is het carnaval en dan ga ik lekker twee avonden met vriendinnen carnavallen!!

En van de week gaan de meiden naar het kdv ( Diede ook voor het eerst), dus dan heb ik twee dagen voor mezelf, ook erg lekker!!!

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan